På mail-listen har Mark fra Aarhus anmodet om Ubuntu CD'er til et arrangement som Open Space Aarhus (som blev stiftet i 2010, bl.a. af lokale folk fra Ubuntu Aarhus) skal lave på det lokale bibliotek.
Fra http://osaa.dk/2012/12/februar-midlertidigt-hackerspace-i-aarhus-c/ om arrangementet:
"I februar måned slår OSAA og hovedbiblioteket dørene op for et hackerspace i bibliotekets forhal. Det er meningen at folk skal komme forbi og se hvordan man deler viden på græsrodsniveau. Og i høj grad også deltage."
Jeg ved ikke om han har fået fat i Jannie eller lavet en aftale med Anders, men hvis der skal købes og bestilles flere CD'er hos Canonical skal vi helst have taget en klar beslutning om det.
For at komplicere situationen så er Canonical Store pt. løbet tør for de store pakker 12.04 LTS CD'er.
Til orientering har vi dags dato 8.773,46 stående på vores konto, og har udover de to mindste poster på vores budget for 2012 (fragt og hosting) brugt forsvindende lidt af vores budget.
Da jeg skal rejse i starten af januar (og det er mig der har adgang til kontoen) ville jeg meget gerne at vi kan træffe en beslutning inden d. 1. januar. Vi kan for min skyld godt afholde et irc møde, men det er måske lige så let hvis bestyrelsen 'afgiver stemmer' her i tråden på forumet?
Så jeg vil foreslå at vi indkøbet 100 12.10 DVD'er og 20 12.04 CD'er til Mark og Open Space Aarhus til en pris af ca. 1000 kr.