FreshPlayerPlugin for Firefox

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

FreshPlayerPlugin for Firefox

Indlægaf Jimmyfj » 8. okt 2015, 08:28

Sidder du med Flash-spil du ikke kan få til at køre under Firefox web-browseren? Fortvivl ikke - Her har du FreshPlayerPlugin til at løse opgaven.

Rigtig mange, som sidder og spiller på deres Facebook oplever, at spil pludselig ikke længere fungere under Firefox, og de vælger så at installere Google Chrome browseren i stedet - Lidt unødvendigt, egentlig.

Når du installerer FreshPlayerPlugin i din Firefox kan den afvikle de samme spil, som du afvikler i Chrome. Here goes:

Kode: Vælg alt

sudo add-apt-repository ppa:nilarimogard/webupd8


Kode: Vælg alt

sudo apt-get update


Kode: Vælg alt

sudo apt-get install freshplayerplugin


Efterfølgende kunne det være interessant at høre, hvordan dine erfaringer er med FreshPlayerPlugin.

/Jimmy
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: FreshPlayerPlugin for Firefox

Indlægaf AJenbo » 8. okt 2015, 11:46

Sjov at der ikke er nogen der har lavet det omvendte for at få Java til at fungere i Chrome

Frank Kristensen
Indlæg: 32
Tilmeldt: 7. okt 2016, 12:12

Re: FreshPlayerPlugin for Firefox

Indlægaf Frank Kristensen » 9. nov 2016, 13:59

Hej Jimmy, jeg har prøvet dit forslag med FreshPlayerPlugin, og spillet åbner fint i Facebook, men Firefox crasher sekundet efter. Prøvet to gange. Nogle forslag?

OS er Ubuntu 14.04 og browser er Firefox.

VH
Frank Kristensen

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: FreshPlayerPlugin for Firefox

Indlægaf Jimmyfj » 9. nov 2016, 18:31

Frank Kristensen skrev:Hej Jimmy, jeg har prøvet dit forslag med FreshPlayerPlugin, og spillet åbner fint i Facebook, men Firefox crasher sekundet efter. Prøvet to gange. Nogle forslag?

OS er Ubuntu 14.04 og browser er Firefox.

VH
Frank Kristensen


Har du installeret alle updates til systemet?
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Frank Kristensen
Indlæg: 32
Tilmeldt: 7. okt 2016, 12:12

Re: FreshPlayerPlugin for Firefox

Indlægaf Frank Kristensen » 13. nov 2016, 09:18

Efter den sidste opdatering til Ubuntu 14.04 kunne jeg ikke logge ind, den vendte hele tiden tilbage til hvor jeg skal indtaste min log-in. Det fik jeg fikset, men Ubuntu har ikke kørt stabilt siden, og jeg er nu vendt tilbage til Windows.

Mange tak for tippene, det kan jo være, at jeg vender tilbage til Ubuntu på et tidspunkt.

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster