Nu er det ikke fordi jeg ikke synes dit projekt er absolut hæderligt, og i bedste intention - men nu er der jo allerede en del How-To's her på Ubuntudanmark, som kan bruges.
Hvis du vil konvertere folk, burde du istedet prøve at fokusere på det Ubuntu kan, som Windows ikke kan - Compiz, f.eks, for at nævne et eksempel.
Det med how-to's: Det ved jeg godt, men det er også nærmere links til engelske how-to's eller f.eks. how-to's der godt kunne forklares lidt bedre og samtidigt gøre det lidt lettere for dem som ikke er så tekniske eller er nye til Ubuntu. - Men også at prøve at samle det hele på ét sted. Det er derfor jeg ikke bare går ind og stjæler en masse guides og how-to's herfra og sætter ind på hjemmesiden, men i stedet spørger om der er nogen, der vil bidrage med nogle guides.
Det med forskelle: Det vil jeg også senere komme ind på, på hjemmesiden, og igen, spørger jeg også, altså til idéer til at skrive om forskellene, så jeg ikke bare skriver en masse som egentlig ikke passer.
Ps. Jeg er selv forholdsvis ny til ubuntu osv (og kun knap 15 år), så jeg ved hvor svært det var, lige at sætte sig ind i, hvad de virkelig mener i de engelske guides osv. derfor vil jeg lave en side til dem der er forholdsvis nye til ubuntu.