sims 3

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: sims 3

Indlægaf AJenbo » 27. aug 2010, 09:34

En nemmere måde at finde c drevet er ved at åbne det fra wine menuen under programmer.

For at se hvad der event går gang med spillet kan du åbne en terminal og bruge cd til at navigere til den mappe hvor sims3s exe fil ligger, her skriver du så wine efterfulgt af navnet på exe filen, det skulle gerne give noget yderligere information.

smeily
Indlæg: 9
Tilmeldt: 24. aug 2010, 21:41

Re: sims 3

Indlægaf smeily » 27. aug 2010, 13:21

Ja desværre...
Jeg må blive ved med at prøve...
hvis det plejer at virke så har jeg jo nok lavet en fejl 40 et sted, men kan ikke lige se hvor eller hvordan.
Kan man ikke køre spillet direkte fra cden som man normalt ville gøre? starte i win-tilstand eller køre fra boot eller hvad fanden det nu hedder? sikkert nogle dumme spørgsmål, men hvad ved jeg....

:o)

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: sims 3

Indlægaf AJenbo » 28. aug 2010, 00:28

Nej man kan ikke boote fra et spils installations-cd eller køre ubuntu i "windows" til stand :)

Du bliver nød til at kopiere filerne fra cd'en for at kunne køre dem da de ellers ikke er sat til at have rettigheder til at køre på din computer, og da det er en cd kan du jo ikke ændre på det på anden måde.

preben hjortholm
Indlæg: 9
Tilmeldt: 30. apr 2011, 22:40

Re: sims 3

Indlægaf preben hjortholm » 15. maj 2011, 17:26

Jeg har en nemmer måde.. Du skal installer spillet igennem playonlinux det virker, men så får du et problem med dvd men det ordnes nemt med en nocd. fra : gamecopyworld.com det virker på min kones 11.04 Natty..
Held og lykke..

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster