Gammelfar skrev:Eller er der en kode, jeg kan/skal bruge i terminalen for at få den til at skifte arbejdsområde? - Så vidt jeg forstår, ligger den og roder et sted i roden af mit system?
Tak for det. Nu lykkedes det mig at få terminalen manøvreret hen til den rigtige mappe, således at hvis jeg skriver 'dir' i terminalen, fremkommer navnet på iso-filen. Men hvis jeg skriver din kodelinje, får jeg stadig svaret 'shasum: -: No such file or directory'
Så jeg er jo ikke kommet nærmere til installationen af v20.04....
Ja, det ser ikke ud til, at vi kommer nogen vegne med at installere fra Ubuntu 8.10, så hvis du gider sende mig en DVD at installere fra, vil jeg være meget taknemlig. Nu ved jeg ikke lige, hvad en PB er, men der kan nok ikke ske nogen skade ved at legitimere mig her. Så min adresse er:
Jeg prøvede så lige at følge Ajenbos råd, at skrive *.iso, og fik så et ganske andet resultat end det, jeg åbenbart skulle have haft, så forklaringen på miseren er åbenbart en defekt i iso-filen.
Gammelfar skrev:Jeg prøvede så lige at følge Ajenbos råd, at skrive *.iso, og fik så et ganske andet resultat end det, jeg åbenbart skulle have haft, så forklaringen på miseren er åbenbart en defekt i iso-filen.
Men nu glæder jeg mig så til en DVD,
Det er ikke sikker, fordi den kode som Ajenbo giver dig
Hej, Så har jeg modtaget CD'en med version 20.04 og også installeret den, og det ser ud til at fungere. Tak for hjælpen! Skylder jeg noget for forsendelsen?
Gammelfar skrev:Så har jeg modtaget CD'en med version 20.04 og også installeret den, og det ser ud til at fungere. Tak for hjælpen! Skylder jeg noget for forsendelsen?
Fint du fik hjælp. Nej du skylder intet. Var glad for at kunne hjælpe.