Ubuntu er for Bøsser!!!

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
Saxo
Indlæg: 40
Tilmeldt: 4. feb 2007, 14:58
Geografisk sted: Ringsted

Ubuntu er for Bøsser!!!

Indlægaf Saxo » 19. mar 2007, 06:44

Ser mig nu ikke som bøsse og konen vil nok bliv lidt sur hvis jeg sprng ud :lol:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30399

Pihl
Indlæg: 1045
Tilmeldt: 13. sep 2006, 15:35
IRC nickname: mpih
Geografisk sted: Århus

Ubuntu er for Bøsser!!!

Indlægaf Pihl » 19. mar 2007, 08:52

Hehe, ja jeg så den også i går. Meget sjovt... :-)

Og hvorfor ikke; der findes allerede en Ubuntu variant for kristne, satanister, arabere, afrikanere, børn, forskere og nu .. bøsser.

Nogen argumenterer, at det er for meget med alle disse småvarianter. Det er jeg nu ikke enig i, da det for det første lærer (nye) brugere, at Ubuntu (Linux) er Open Source, og man har friheden til at gøre som man vil, og ikke er bundet af bestemmelser sat af en rig virksomhedsejer langt fra virkeligheden.
Dernæst markedsfører det Ubuntu i snævre kredse, hvor det øjeblikket får opmærksom. Tænk bare, en minoritetsgruppe som ikke er vant til at få vanvittig mange ting rettet specielt mod sig, slår altså øjnene op, når der er en markant ting som et styresystem, der retter sig kun mod dem.

Så lad os håbe der kommer flere varianter ;)

Aura
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19. mar 2007, 20:43

Ubuntu er for Bøsser!!!

Indlægaf Aura » 19. mar 2007, 21:19

Pihl skrev:Tænk bare, en minoritetsgruppe som ikke er vant til at få vanvittig mange ting rettet specielt mod sig, slår altså øjnene op, når der er en markant ting som et styresystem, der retter sig kun mod dem.


He he. Det er jo lige til en nobelpris :lol:

Synes selv er det er fedt at der blir lavet de forskellige version til "specielle" folk.
I'd rather go synchronize swimming with Angela Lansbury

Cookiefox
Indlæg: 2
Tilmeldt: 18. mar 2007, 10:00

Ubuntu er for Bøsser!!!

Indlægaf Cookiefox » 20. mar 2007, 20:27

Hehe, Gaybuntu, det kan jeg sku godt tage hatten af for... tror nu jeg holder mig til min trofaste Vanilla Ubuntu håndtaske dog :)
Tro det ellerlad være, men jeg er mere underlig end dig! - http://www.sonix.dk

Tilbage til "Linux"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster