Ny Ubuntu mobil til December Emnet er løst

Alt om mobiltelefoner med Ubuntu på.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Ny Ubuntu mobil til December  Emnet er løst

Indlægaf lath » 26. sep 2014, 23:14

En kinesisk OEM producent skulle have en Ubuntu mobil klar til salg til December 2014:

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Brugeravatar
Blueeyez
Forfatter
Indlæg: 885
Tilmeldt: 24. jul 2012, 21:33
IRC nickname: Blueeyez

Re: Ny Ubuntu mobil til December

Indlægaf Blueeyez » 27. sep 2014, 19:17

Lækkert lækkert :-D

Den kan nok bruges som pc med de nævnte specs..
* Linux Ubuntu 16.04 64 bit - I3, 4 GB DDR3 1600Mhz, intel 7260AC dual band wifi, Samsung EVO 850 250 GB SSD. - Abook Z510
* Asustor nas: AS-202T, AS-202TE & AS-604T
https://linuxviden.dk

kent a
Indlæg: 696
Tilmeldt: 31. dec 2009, 10:07
Geografisk sted: Erslev på Mors

Re: Ny Ubuntu mobil til December

Indlægaf kent a » 27. sep 2014, 21:43

Er det en Iphone clone. synes lidt den liner.
Lubuntu 18.04 LTS

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Ny Ubuntu mobil til December

Indlægaf AJenbo » 27. sep 2014, 21:49

Alle smartphones er ens i dag

kent a
Indlæg: 696
Tilmeldt: 31. dec 2009, 10:07
Geografisk sted: Erslev på Mors

Re: Ny Ubuntu mobil til December

Indlægaf kent a » 27. sep 2014, 21:52

Ja til dels
Lubuntu 18.04 LTS

zob
Redaktør
Indlæg: 4430
Tilmeldt: 6. jan 2009, 22:01
Geografisk sted: København

Re: Ny Ubuntu mobil til December

Indlægaf zob » 29. sep 2014, 19:10

I skrivende øjeblik linkes der til denne artikel fra forsiden af dr.dk:
http://www.dr.dk/Nyheder/Viden/Tech/2014/09/29/143213.htm

Finn Bjerke
Indlæg: 1962
Tilmeldt: 7. sep 2009, 23:33
IRC nickname: finnbjerke