Tak for en god tid sammen. Emnet er løst

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Tak for en god tid sammen.

Indlægaf lath » 7. maj 2019, 23:53

Jeg kan se at jeg her i forum stadig har mærkatet bestyrelsesmedlem. Om det er en fejl eller ej - det ved jeg ikke - men i alle tilfælde så ønsker jeg ikke længere at være medlem af bestyrelsen.

Jeg er skiftet til openSUSE og er blevet en meget aktiv bruger i Rust programmeringssprogets community / fællesskab.

Jeg ønsker ikke at være i bestyrelsen fordi jeg ikke længere er særlig aktiv i Ubuntu Danmark, og jeg synes ikke at jeg ikke bør - have mulighed for at - lave beslutninger om noget jeg ikke rigtig længere er en aktiv del af. Der er også noget lov om bestyrelsesmedlemmer og ansvar, og jeg har ikke lyst tage ansvar (og en mulig straf) for noget jeg ikke deltager i.

Som nogle af jer nok har lagt mærke til, så kigger jeg ind i forum en gang imellem,og yder noget support, men ikke særlig tit. Jeg vil fortsætte med at lægge vejen forbi Ubuntu DKs forum, og lave lidt support - men det kommer ikke til at ske så tit, da jeg er aktiv i andre communities.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Tak for en god tid sammen.  Emnet er løst

Indlægaf AJenbo » 8. maj 2019, 00:44

Rettet

Klaus Rasmussen
Admin
Indlæg: 5516
Tilmeldt: 26. apr 2010, 02:40
IRC nickname: ClaudiuS
Geografisk sted: Nyborg [fyn]

Re: Tak for en god tid sammen.

Indlægaf Klaus Rasmussen » 19. maj 2020, 21:13

Ja, og lige over Lars. Jeg har gennem årene sat meget pris på dine altid grundige indlæg, som uden sidestykke har været uhyre lærerige. God vind fremover. :D
Med Venlig Hilsen
Klaus

Kører Ubuntu 22.04 på ASUS All-Series, og Probook 4520s.
Gratis Ubuntumagasin: http://fullcirclemagazine.org/
https://mega.nz/folder/aJsmCYKa#dxMHKTi4Idmz6hiVpsI68Q

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Tak for en god tid sammen.

Indlægaf lath » 25. maj 2020, 16:24

Klaus Rasmussen skrev:Ja, og lige over Lars. Jeg har gennem årene sat meget pris på dine altid grundige indlæg, som uden sidestykke har været uhyre lærerige. God vind fremover. :D


Tak skal du have.
Det er dog 1 år og 3 uger siden jeg skrev det indlæg :)

Jeg bruger openSUSE Tumbleweed, som er en rolling distro, kun med dato-opdatering versions-nummer, dvs. 20200524

/Lars

Errata edit: ikke "1 uge", men "3 uger"
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster