IRC møde tirsdag d. 29. marts

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
sbc
Forfatter
Indlæg: 189
Tilmeldt: 1. maj 2007, 20:57
IRC nickname: sbc
Geografisk sted: Odense

IRC møde tirsdag d. 29. marts

Indlægaf sbc » 28. mar 2016, 16:32

Kære alle

I sidste øjeblik kommer her indkaldelse til Ubuntu-DK IRC møde tirsdag d. 29. marts kl. 20.00

Mødet foregår i #ubuntu-dk-moede kanalen på Freenode IRC netværket.

Foreløbig dagsorden:

Formalia (Valg af dirigent, referent, godkendelse af referat fra sidste møde)
Status på markering af Ubuntu 16.04 LTS i Aarhus
Valg af dato for Generalforsamling 2016
Eventuelt

Mvh.
Søren

buddig
Indlæg: 746
Tilmeldt: 18. maj 2011, 21:54
Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus

Re: IRC møde tirsdag d. 29. marts

Indlægaf buddig » 28. mar 2016, 23:22

Ang. status for Ubuntu Aarhus release partyet, så har jeg udsendt følgende i vores mailgruppe, som vi arbejder videre ud fra:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom og oplev, hvordan Ubuntu kan forbedre din PC, så den i mange tilfælde bliver bedre end da den var helt ny.

Ubuntu release party bygger er en tradition med at fejre, når en ny stable version udgives.

Vi vil gøre partyet til en workshop, lørdag d. 23. april, hvor der flere genge i løbet af dagen er demonstration af Ubuntu med...

- Forklaring af de mange fordele og få begrænsninger i forhold til traditionelle PC programmer.

- Hjælp til installation.

- Hjælp til spørgsmål, der opstår efter installation - brug og opdatering.

- Hjælp til de enkelte programmer.

-- eller bare en uformel snak om ubuntu og Open source.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil gerne lave en generel kort præsentation, som jeg kan vise nogle gange i løbet af dagen på storskærm eller projektor.
Den kan være en slags indledning til workshoppen med efterfølgende spørgsmål..

Der findes også videopræsentatiioner til formålet, der kan køre af sig selv.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har I et forslag til et strukturetet dagsprogram evt. med tidspunkter på ?
Vi starter kl. 10 og slutter kl 16 eller 17 efter hvad der sker...

Jeg ved endnu ikke om DOKK1 kan sposere kaffe /the og om UbuntuDanmark kan sponsorere kager eller flødeboller til at lokke med. :-)
Vi planlægger at have nogle tomme DVD'er og USB'er til at installere fra, og vil lave nogle få installationsmedier klar hjemmefra inden partyet.
Vil Ubuntudanmark også være sponsor til det?
// Henning

momsemor
Forfatter
Indlæg: 335
Tilmeldt: 19. nov 2008, 21:37
IRC nickname: LinuxMor
Geografisk sted: Hadsten

Re: IRC møde tirsdag d. 29. marts

Indlægaf momsemor » 29. mar 2016, 01:07

Hej Alle....

Jeg kan desværre ikke deltage i mødet i aften, da jeg skal til Bestyrelsesmøde i VestdjursNet

Vi holder, som sædvanligt "Release Party" i Ubuntu Randers med kaffe og hjemmebag :)

Torsdag d. 21. April 2016 fra 19.00 på Husarvej 20 i Randers - Alle er velkomne :)
Vh. Jannie

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: IRC møde tirsdag d. 29. marts

Indlægaf Christian.Arvai » 29. mar 2016, 19:29

Jeg er online nu :)

Emnetype skiftet til "Opslag" den næste times tid.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster