Mulighed for offentligt tilskud til foreningen?

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Mulighed for offentligt tilskud til foreningen?

Indlægaf Christian.Arvai » 7. okt 2013, 03:50

Hej venner.

Jeg overvejer om vi skal/kan søge om et offentlige tilskud til foreningen, men jeg har absolut ingen erfaring på dette område. Hvis at du sidder og har viden om dette område, må du meget gerne skrive det i denne tråd, så vi har lidt at arbejde videre ud fra. Det er sikkert ikke det store vi kan få ud af det, men lidt ekstra penge, til fx cd'er der kan deles ud på biblioteker, ville være meget velkommen, da det faktisk var en kæmpe post i budgettet sidste år.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Zilvador
Forfatter
Indlæg: 48
Tilmeldt: 30. apr 2009, 11:11

Re: Mulighed for offentligt tilskud til foreningen?

Indlægaf Zilvador » 7. okt 2013, 20:54

Vi skulle meget gerne få en sending cd'er fra Ubuntu på et tidspunkt. De er i hvert fald bestilt. De siger i øvrigt, at det bliver med Ubuntu 12.10 (med mindre de bare ikke har opdateret siden), men jeg har bedt om Ubuntu 12.04.

Med hensyn til støtte er det efter min erfaring nemmest og mest realistisk at søger om legater. Det kan gøres fra eksempelvis http://www.legatregistret.dk . Et godt bud kunne være C. W. Obels familiefond (http://www.obel.com/).

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Mulighed for offentligt tilskud til foreningen?

Indlægaf Christian.Arvai » 7. okt 2013, 20:55

Hvis at du har bare en smule erfaring på dette område, så vil det nok være en god ide at vi lige stikker hovederne sammen. Jeg logger lige på IRC nu :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster