Skal LoCo-kontakten tilføjes gruppen "Bestyrelse"?

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Skal LoCo-kontakten tilføjes gruppen "Bestyrelse"?

Indlægaf Christian.Arvai » 21. sep 2013, 12:41

Jeg ved godt at Loco-kontakten, som Zilvador så glimrende tager sig af for tiden, ikke er direkte medlem af bestyrelse. Han er således heller ikke sat ind i forums brugergruppe "Bestyrelsen", hvilket gør at han har præcist samme rettigheder herinde som alle andre, nemlig at han godt kan besvare men ikke oprette tråde.

Jeg vil foreslå at, jeg får lov at tilføje ham til gruppen, sådan at han har fuld adgang til at oprette tråde i dette fora, da det faktisk er en vigtig post, og at han dermed hurtigere kan fange bestyrelsen, hvis at der skal bruges en hjælpende hånd.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Skal LoCo-kontakten tilføjes gruppen "Bestyrelse"?

Indlægaf Christian.Arvai » 21. sep 2013, 14:30

I behøver ikke at tage stilling til det. Hverken medlemslisten i denne gruppe eller oversigten over bestyrelse på https://ubuntudanmark.dk/forening/ var opdateret efter valget 2013, så nu har jeg redigeret begge lister, og tilføjet Zilvador begge steder, præcist lige som at vi havde det med den forrige suppleant.

Begge steder er loggen fra mødet http://irclogs.ubuntu.com/2013/05/27/%23ubuntu-dk-moede.html brugt som kilde.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster