Ny LoCo contact?

Bestyrelsesmedlemmernes forum.
Forumregler
Det er kun medlemmer af gruppen Bestyrelse, og redaktører og administratorer, som kan lave nye indlæg i dette forum. Når først et indlæg er lavet, så kan alle svarer på det.
sbc
Forfatter
Indlæg: 189
Tilmeldt: 1. maj 2007, 20:57
IRC nickname: sbc
Geografisk sted: Odense

Ny LoCo contact?

Indlægaf sbc » 24. okt 2012, 21:53

Hejsa

Mødet i mandags var ikke specielt velbesøgt (vi mødte to op, og valgte at udskyde)

Der er heller ikke nogen der har reageret på beskeden om at vi mangler en ny LoCo contact. Så jeg foreslår at vi i mangel af bedre (indtil generalforsamlingen til foråret) lader en af os i bestyrelsen overtage posten.
(Medmindre der her i sidste øjeblik melder sig en eller flere nye kandidater...)

Jeg skal gerne gøre det. Hvis en af jer andre har lyst, syntes jeg også det vil være alle tiders. Men jeg syntes ikke det er heldigt hvis vi kommer til at gå i 6 mdr. uden en LoCo contact.

Lad mig høre jeres tanker.

Mvh.
Søren

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Ny LoCo contact?

Indlægaf Christian.Arvai » 24. okt 2012, 22:31

Ups, jeg havde glemt at skrive det i min kalender.

Hvis du vil tage tjansen er det godkendt fra min side, og skulle der komme andre på banen, er de meget velkommen til dette.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Brugeravatar
NickyThomassen
Admin
Indlæg: 3650
Tilmeldt: 5. mar 2010, 19:58
IRC nickname: nicky
Geografisk sted: 192.168.20.42

Re: Ny LoCo contact?

Indlægaf NickyThomassen » 29. okt 2012, 12:22

Ja, jeg glemte det også fordi det var en uge for tidligt :)

Det lyder også fint med mig, jeg er i hvert fald langt nok inde i den politiske side af det vi laver ;)

Jeg tror at jeg har spurgt tidligere, men hvor vigtig er vores LoCo-status i forhold til forummet og foreningen? Forstå mig ret, jeg syntes det er godt at vi officielt sammenarbejder med Koni... Conic... Ubuntu, men jeg tror også at det er vigtigt for os at vide, hvor vi står i forhold til Ubuntu.

Det virker nærliggende på mig, at et sted hvor vi måske (bemærk: Det er rent tankespind det her) kan sparer tid og ressourcer, er ved kun at lave et stykke arbejde i foreningen, som vi umiddelbart får noget ud af. Hvis vi i bytte for nogle skiver, der ikke er væsentlige for udbredelsen og supporten af Ubuntu / Linux på dansk, er nødt til at flytte timer væk fra det foreningen er bedst til, så bør vi måske genoverveje vores position i forhold til Ubuntu.

Som sagt, bare en tanke, omend jeg godt ved den ligger på grænsen til heresy, i den ikke-religiøse betydning.

Tilbage til "Bestyrelsesforum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster