Formler i openoffice

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Humle
Indlæg: 139
Tilmeldt: 21. dec 2006, 21:51
Geografisk sted: Holbæk

Formler i openoffice

Indlægaf Humle » 1. feb 2007, 14:18

spook skrev:Oki - jeg fangede det bare ikke helt... men der må næsten være bedre programmer derude... der skal bare graves lidt.


Det gør ikk noget, det er jo hvad der sker.. ;)

Word til at funke med mathType, ville det være fedt..!

spook
Indlæg: 365
Tilmeldt: 20. nov 2006, 13:54
Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus

Formler i openoffice

Indlægaf spook » 1. feb 2007, 14:32

KristianDK skrev:Jeg står fast ved én ting, Microsoft har lavet få gode programmer, Office er det bedste, det slår altså OpenOffice med flere længder (på nogle punkter). Specielt ordbogen og MathEquator.

- Jeg har set screenshots af Office på Ubuntu - så vi må bare have fundet ud af hvordan de gør :)


http://www.codeweavers.com/compatibilit ... parent=779

Crossover Office er nok det du har set det virke med... Så du må have tegnedrengen frem, eller vente til de får Wine til at arbejde sammen med det.

Men jeg er 100 på at jeg har set native linux programmer til opgaven... vender tilbage når jeg har gravet noget op.
Billede

KristianDK
Indlæg: 18
Tilmeldt: 12. jan 2007, 17:38
Geografisk sted: Silkeborg

Formler i openoffice

Indlægaf KristianDK » 1. feb 2007, 16:48

spook skrev:
KristianDK skrev:Jeg står fast ved én ting, Microsoft har lavet få gode programmer, Office er det bedste, det slår altså OpenOffice med flere længder (på nogle punkter). Specielt ordbogen og MathEquator.

- Jeg har set screenshots af Office på Ubuntu - så vi må bare have fundet ud af hvordan de gør :)


http://www.codeweavers.com/compatibilit ... parent=779

Crossover Office er nok det du har set det virke med... Så du må have tegnedrengen frem, eller vente til de får Wine til at arbejde sammen med det.

Men jeg er 100 på at jeg har set native linux programmer til opgaven... vender tilbage når jeg har gravet noget op.


Jeg kunne aldrig finde på at købe sådanne et program, jeg synes de er nogle fuskere - det er jo baseret på wine.

Iøvrigt prøvede jeg Cedega demoen, mens den var ude - det virkede ikke særlig godt, kun i få tilfælde bedre end wine.

Hvorfor så betale 300 kr for det ? ;O !

Mvh
Kristian
Ubuntu Gutsy Gibbon

frolle
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2006, 20:53

Formler i openoffice

Indlægaf frolle » 1. feb 2007, 22:06

Jeg kan hverken få CrossOver eller Wine til at virke. Jeg får præcis samme fejlkode, så bare hold pungen i bukserne.
<3

KristianDK
Indlæg: 18
Tilmeldt: 12. jan 2007, 17:38
Geografisk sted: Silkeborg

Formler i openoffice

Indlægaf KristianDK » 1. feb 2007, 22:13

frolle skrev:Jeg kan hverken få CrossOver eller Wine til at virke. Jeg får præcis samme fejlkode, så bare hold pungen i bukserne.


Nu ikke så fræk ! :shock: :lol:

Det er sku' typisk :( Men, er er ikke andet for end at have fat i nogle hardcore linux geeks, jeg vil forsøge at få fat i nogle - jeg vender tilbage, hvis jeg løser problemet
Ubuntu Gutsy Gibbon

Humle
Indlæg: 139
Tilmeldt: 21. dec 2006, 21:51
Geografisk sted: Holbæk

Formler i openoffice

Indlægaf Humle » 1. feb 2007, 22:26

Er glad for alle de gode bud, håber virkelig der findes noget.. Kunne være super fedt at kunne bruge ubuntu noget mere!! :P
Hvis jeg kan lave ordentligt formler i ubuntu, kommer jeg til at bruge ubuntu 97% af min skole tid.. :P

frolle
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2006, 20:53

Formler i openoffice

Indlægaf frolle » 2. feb 2007, 11:41

Jeg skal nok passe på :) Hehe..

Jeg mener stadig det blot er en vanesag. Du kan evt. brug en ældre version af Word.
<3

Tilbage til "Tekniske spørgsmål generelt"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot], Brandwatch [Crawler] og 0 gæster