Jack stik problem

Har du spørgsmål til andre systemer end Ubuntu kan du stille dem her.
kent a
Indlæg: 696
Tilmeldt: 31. dec 2009, 10:07
Geografisk sted: Erslev på Mors

Jack stik problem

Indlægaf kent a » 8. feb 2012, 21:26

Hej..

Jeg har det problem med men Linux Mint 12...

Jeg er ved at sætte min gammel LG E500 op til at min fire år dreng kan få den...
Han bruger den en del til børnespil på nettet og det er lidt irreterend at høre på i længden..
Så han har et sæt høretelefoner til den...
Men jack stikket opføre sig lidt underlig...
Når den afspiller lyden i højtaler og jeg sætter høretelefonen i er der ikke lyd dem...
Hvis jeg går ind i indstillinger for lyd og kigger under fanen afspilning

Står der i bunden Stik: analog høretelefoner, hvis jeg klikker på kan jeg også klikke på analog speakers, hvis jeg gør det er der lyd i hørtelefonerne...

Hvordan lige retter man denne underlige fejl...
Lubuntu 18.04 LTS

Jønse

Re: Jack stik problem

Indlægaf Jønse » 9. feb 2012, 11:21

kent a skrev:Hej..

Jeg har det problem med men Linux Mint 12...

Jeg er ved at sætte min gammel LG E500 op til at min fire år dreng kan få den...
Han bruger den en del til børnespil på nettet og det er lidt irreterend at høre på i længden..
Så han har et sæt høretelefoner til den...
Men jack stikket opføre sig lidt underlig...
Når den afspiller lyden i højtaler og jeg sætter høretelefonen i er der ikke lyd dem...
Hvis jeg går ind i indstillinger for lyd og kigger under fanen afspilning

Står der i bunden Stik: analog høretelefoner, hvis jeg klikker på kan jeg også klikke på analog speakers, hvis jeg gør det er der lyd i hørtelefonerne...

Hvordan lige retter man denne underlige fejl...

Jeg tror ikke det er en fejl. Mange, om ikke de fleste, TV, computere, stereoanlæg kobler indbyggede/eksterne højtalere fra når man tilkobler høretelefoner, det er indbygget i stikket, jack eller minijack. Hvis du vil ændre dette må du nok skifte jackstikket til et uden afbryder. ;)

kent a
Indlæg: 696
Tilmeldt: 31. dec 2009, 10:07
Geografisk sted: Erslev på Mors

Re: Jack stik problem

Indlægaf kent a » 9. feb 2012, 18:06

Jeg har vist ikke skrevet lidt forkert. når jeg sætter høretelefoner i er ikke lyd i høretelefoner
Lubuntu 18.04 LTS

Tilbage til "Andre systemer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster