ps3 media server

Scannere, kameraer, printere, mus, tegneplader osv.
Iceman
Indlæg: 22
Tilmeldt: 16. feb 2009, 09:42
Geografisk sted: Hedensted

ps3 media server

Indlægaf Iceman » 4. maj 2009, 10:38

Hejsa
Jeg vil gerne have en media server til min ps3 installeret så.
Jeg har hentet programmet til linux ver. her på siden http://code.google.com/p/ps3mediaserver/downloads/list og pakket mappen ud på skrivebordet, og nu kan jeg ikke komme videre, jeg har prøvet at skrive sh pms.sh i terminalen men der sker ikke noget ved det, er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre med den sh fil eller om det er noget helt andet jeg skal have fat i.

Hilsen Poul E Møller

Jarlen
Indlæg: 834
Tilmeldt: 1. jun 2008, 18:23
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: ps3 media server

Indlægaf Jarlen » 4. maj 2009, 14:49

Hej

Da jeg skulle sætte min maskine op som medieserver der kunne føde min ps3 med film brugte jeg programmet MediaTomb. Jeg har skrevet en guide til Ubuntu medieserver med Playstations 3 support.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)

Bops
Indlæg: 173
Tilmeldt: 11. nov 2008, 16:01

Re: ps3 media server

Indlægaf Bops » 3. jan 2010, 11:51

Har i haft succes med mediatomb?? Jeg fik sat mit op uden problemer, men den hakkede noget i det når jeg skulle streame film til min ps3.

Jeg har også prøvet MythTv, men det kan jeg simpelthen ikke få op at køre.

Jeg ville så prøve med mediaserver, men jeg kan kun finde en .tgz pakke, og den kan jeg heller ikke rigtigt finde ud af at installere.


Hvad er der ellers af muligheder?? Jeg har en pc der kører Intreped og en der kører Karmic.

Bops
Indlæg: 173
Tilmeldt: 11. nov 2008, 16:01

Re: ps3 media server

Indlægaf Bops » 7. jan 2010, 11:54

Så er det lykkedes at installere ps3 media server - men jeg kan ikke få den til at finde min PS3, så jeg prøver at nørde lidt videre i det.

Men hører da gerne hvis nogen har haft succes med det, og ved hvorfor den ikke vil finde min. Jeg tænker det måske er noget router/port/firewall problem.

Tilbage til "Ekstern hardware"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster