Lyd-slået-fra-ikon kører op og ned i venstre side

Forum for support til grafik og lydkort.
Pou-le
Indlæg: 5
Tilmeldt: 26. okt 2009, 20:12
IRC nickname: Pou-le
Geografisk sted: Thy

Lyd-slået-fra-ikon kører op og ned i venstre side

Indlægaf Pou-le » 29. okt 2013, 09:51

Jeg har et mærkeligt grafisk "spøgelsesfænomen"! Et ikon....som Quick Launch-ikon...som afbrudt lyd (Højtaler med kryds over) kører op og ned i venstre side af skærmen tæt ved Quick Launch-ikonrækken??? Jeg har fin lyd på!

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Lyd-slået-fra-ikon kører op og ned i venstre side

Indlægaf AJenbo » 31. okt 2013, 18:02

Kan du prøve at tage et billed af det, det er lidt svært at forestille sig hvad det er der sker.

Hvilken udgave af Ubuntu køre du på og hvilken grafiskbrugerflade er det?

Klaus Rasmussen
Admin
Indlæg: 5516
Tilmeldt: 26. apr 2010, 02:40
IRC nickname: ClaudiuS
Geografisk sted: Nyborg [fyn]

Re: Lyd-slået-fra-ikon kører op og ned i venstre side

Indlægaf Klaus Rasmussen » 1. nov 2013, 14:39

Prøv også lige at vise os resultatet af:

Kode: Vælg alt

lspci
Med Venlig Hilsen
Klaus

Kører Ubuntu 22.04 på ASUS All-Series, og Probook 4520s.
Gratis Ubuntumagasin: http://fullcirclemagazine.org/
https://mega.nz/folder/aJsmCYKa#dxMHKTi4Idmz6hiVpsI68Q

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Lyd-slået-fra-ikon kører op og ned i venstre side

Indlægaf lath » 2. nov 2013, 05:30

Pou-le skrev:Jeg har et mærkeligt grafisk "spøgelsesfænomen"! Et ikon....som Quick Launch-ikon...som afbrudt lyd (Højtaler med kryds over) kører op og ned i venstre side af skærmen tæt ved Quick Launch-ikonrækken??? Jeg har fin lyd på!


Kører du med trådløs tastatur med medieknapper, og naboen har samme fabrikat og model af tastaturet kan det være naboen der skruer op og ned for lyden på sin computer, og så som bonus - også gør det for din computer.

Bruges der Bluetooth i kommunikationen, så kan en anden kode på kommunikationen måske være løsningen.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Pou-le
Indlæg: 5
Tilmeldt: 26. okt 2009, 20:12
IRC nickname: Pou-le
Geografisk sted: Thy

Re: Lyd-slået-fra-ikon kører op og ned i venstre side

Indlægaf Pou-le » 2. nov 2013, 21:04

Hej alle der har været så venlig at komme med et bud!

Til al held eller desværre...som man nu synes... er fænomenet pludselig forsvundet igen, så jeg kan ikke sende et PrintScreen af det. Problemet er altså løst, men jeg gætter på, at det er et fænomen, som ikke før har vist sig...eller hva'? Mystisk var det under alle omstændigheder.
Tak til alle, som har meldt sig "på banen"! Jeg er forholdsvis nybegynder men en ret begejsteret Ubuntu-bruger og synes, at dette forum er fantastisk. Straks får man hjælp, når man har behov for det.
Hilsen, Pou-le.
PS.: Jeg skulle naturligvis ha' skrevet, at det er Ubuntu 12.04....sorry....og at det vistnok er Unity.

Tilbage til "Grafik og lyd"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster