Panasonic disk eject

Forum for support til grafik og lydkort.
guuf
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. nov 2008, 15:29

Panasonic disk eject

Indlægaf guuf » 8. sep 2011, 15:32

Hej Forum !
Min Bilradio spytter nogle hjemmebrændte CD'er ud (E-2)
Kopieret fra vinyl er der ikke noget problem.
Aktuelt er det materiale fra købe-CD kopieret via Audacity (ikke rippet) blandet med You Tube download
og med You Tube optaget med kabel.
Findes der en metode / program, hvormed man kan fjerne evt. copyright code, som sandsynligvis er årsag til at CD'en ikke blir' accepteret. CD'en kan afspilles på alle andre apparater i huset og i andre biler.

Hilsen guuf

PS.: Hvad menes med, at "sessionen skal være afsluttet" ?? Fra brugermanualen.

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Panasonic disk eject

Indlægaf AJenbo » 8. sep 2011, 16:04

Har du brændt den som en ren musik cd (lyder ikke til det når du nævner den indeholder matriale fra youtube)? Det kan være din afspiller ikke understøtter afspilning af data filer eks. mp3.

At afslutte en session betyder at man ikke senere kan skrive flere filer til disken.

guuf
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. nov 2008, 15:29

Re: Panasonic disk eject

Indlægaf guuf » 8. sep 2011, 23:15

Hej Ajenbo ! Tak for svar..
En af filerne er downloadet fra YouTube, men indirekte via Windows til en CD, som derefter er afspillet
og gemt som wav via Audacity.
Alt er gemt som wav, så det undrer mig, at beskyttelseskode kan følge med, men ?
Afspilleren burde iøvrigt også kunne afspille MP3 og wma, men det bruger jeg ikke.

Hilsen guuf

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Panasonic disk eject

Indlægaf AJenbo » 9. sep 2011, 00:20

Der er ikke nogen beskyttelse kode på youtube og jeg tror heller ikke det er det der er dit problem. Brænder du det som wav filer på en cd eller som en audio cd?

guuf
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14. nov 2008, 15:29

Re: Panasonic disk eject

Indlægaf guuf » 9. sep 2011, 11:15

Hej igen !
Bliver brændt som "Audio CD" i Gnomebaker -- CD'en fungerer også fint i alle andre afspillere, som jeg har adgang til, og en hel del tidligere brændte (ej Gnomebaker) fungerer også i Panasonic'en ..
Lidt mystisk, synes jeg, men det er nævnt i manualen, at kopierede "beskyttede" CD'er ikke kan afspilles.
Hilsen guuf

Tilbage til "Grafik og lyd"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster