Java lyd Emnet er løst

Forum for support til grafik og lydkort.
mkesdk

Java lyd  Emnet er løst

Indlægaf mkesdk » 12. okt 2010, 12:00

Ved godt at lyd i sun-java ikke har fungeret optimalt i flere år, men det er gået fra nogenlunde i 10.04 til elendig i 10.10.
Nu er der kun dele af lyden i hak. I lucid var problemet "kun", at man ikke kunne have flere lydkilder kørende ved siden af java.
Openjdk prøvede jeg i Lucid, men den drev begge mine cpu på 100%, når jeg var på spille sider. Derfor har jeg valgt sun-java.
Nu ville jeg så prøve openjdk i Maverick for at se, om den er blevet bedre, men synaptic vil slet ikke installere den, den kan ikke løse afhængighederne!
Skal jeg installere ubuntu-restricted-extras for at få den nu?
Alternativt kan man nedgradere til Lucid uden at skulle ud i en "fresh install"?

soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Java lyd

Indlægaf soundpartner » 12. okt 2010, 14:31

mkesdk skrev:Ved godt at lyd i sun-java ikke har fungeret optimalt i flere år, men det er gået fra nogenlunde i 10.04 til elendig i 10.10.
Nu er der kun dele af lyden i hak. I lucid var problemet "kun", at man ikke kunne have flere lydkilder kørende ved siden af java.
Openjdk prøvede jeg i Lucid, men den drev begge mine cpu på 100%, når jeg var på spille sider. Derfor har jeg valgt sun-java.
Nu ville jeg så prøve openjdk i Maverick for at se, om den er blevet bedre, men synaptic vil slet ikke installere den, den kan ikke løse afhængighederne!
Skal jeg installere ubuntu-restricted-extras for at få den nu?
Alternativt kan man nedgradere til Lucid uden at skulle ud i en "fresh install"?

jeg har nu ikke problemer med lud i java på 10.10. måske er det et større problem med dit lydkort der driller.

man kan detsværre ikke nedgradere uden om en ny install
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Java lyd

Indlægaf AJenbo » 7. jun 2011, 00:12

Kan du ikke prøve at henvise til hvad det er for et program eller side du har problemer med at køre i java?

Tilbage til "Grafik og lyd"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster