Ubuntu - EEE900 - Wine - - Wc3 - Kan det køres?

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
slapy
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. feb 2009, 17:18

Ubuntu - EEE900 - Wine - - Wc3 - Kan det køres?

Indlægaf slapy » 1. feb 2009, 19:08

Godaften

Nu har jeg selv problemer med at få spillet til at køre, i det når jeg højre klikke på exe filen til spillet, så kommer det normale warcraft logo frem(det som kommer inden selve spillet startes) og herefter bliver der sort skærm og det hele går mere eller mindre i "Lag"

Ved det kan lade sig gøre, men kan det lade sig gøre via overstående kombi? Dvs køre wc3 over wine i ubuntu på en eee900?

På forhånd tak!

andsen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 4. apr 2008, 22:24
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: Ubuntu - EEE900 - Wine - - Wc3 - Kan det køres?

Indlægaf andsen » 1. feb 2009, 19:32

Det kommer nok ikke til at kunne lykkedes - endnu. Det er en Intel-grafikchip der sidder i din eee, hvilket betyder, at du ikke skal regne med at kunne køre 3D-spil.

Driveren til intels grafikchips udvikles hele tiden, så mon ikke vi en dag får 3D-understøttelse? (Min bærbare har også Intelgrafik :wink: )
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster