Torc spil

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
help2day
Indlæg: 152
Tilmeldt: 13. nov 2008, 10:27
IRC nickname: hvemmse2223
Geografisk sted: Trige Aarhus

Torc spil

Indlægaf help2day » 27. jan 2009, 19:08

hej med jer!

håber i kan hjælpe mig, har en acer 2492 med et intel grafik kort.

i spille torc, har jeg følgende, symptom. jeg ser kun bilerne meget kort, et sekund, under start. bagefter ser jeg kun 4 hjul der kører rund.

håber på at nogen har oplevet lign. spillet sauerbraten, f.eks virker fint,,, i grafik.

mit kort er dette Intel Corporation Mobile 945GM/PM/GMS info er fra lspci kommando i terminal.

der er installer ubuntu 8.1 på den, og har installeret torc igennem spil guiden, til børn. som også ligger her i forum
--
Mvh
Frank

Ubuntu User 26645
Youtube Kanal https://www.youtube.com/channel/UCv-NSh ... _AoLTaWrYQ

help2day
Indlæg: 152
Tilmeldt: 13. nov 2008, 10:27
IRC nickname: hvemmse2223
Geografisk sted: Trige Aarhus

Re: Torc spil

Indlægaf help2day » 28. jan 2009, 21:05

det er compiz udvidelsen på det her grafikkort, indtil videre, da jeg slog det fra så var der hele biler i spillet
--
Mvh
Frank

Ubuntu User 26645
Youtube Kanal https://www.youtube.com/channel/UCv-NSh ... _AoLTaWrYQ

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Torc spil

Indlægaf Christian.Arvai » 29. jan 2009, 01:24

hej :)

Den fejltype havde jeg også på min acer aspire 5100, det gik også ud over google earth, så jeg har set det problem før i forum.
Jeg ændre i guiden så det fremgår at det er en fejlmulighed og at man kan bruge compiz-switch til at slå effekterne og compiz fra med et enkelt klik.




PS: Det er kommet med nu i indledningen !
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster