Ændring af savepoint-værdier i 0AD Emnet er løst

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10715
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Ændring af savepoint-værdier i 0AD

Indlægaf Christian.Arvai » 25. maj 2012, 14:30

Jeg vil gerne åbne savepoint-filen til 0AD, og pille lidt med værdierne (så jeg får flere materialer). Filen(filerne) ligger under ~/.local/share/0ad/saves/quicksave-*.0adsave_FILES

simulation.dat kan åbnes med Gedit, men metadata.json kan jeg ikke åbne, hvilket gør mig ret nysgerrig. Så er her nogle der ved hvordan den filtype åbnes?

Jeg kan desværre ikke uploade filen, da forum ikke tillade det (Filtypen json er ikke tilladt).


PS: Inden at i starter, med at skrive at jeg snyder, vil jeg lige sige at jeg spiller 0AD alene ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

AJenbo
Admin
Indlæg: 20621
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Ændring af savepoint-værdier i 0AD  Emnet er løst

Indlægaf AJenbo » 25. maj 2012, 14:57

Json er javascript, gedit burde fint kunne åbne den. Prøv event bless den kan åbne ALLE filer.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10715
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Ændring af savepoint-værdier i 0AD

Indlægaf Christian.Arvai » 25. maj 2012, 15:08

Tak Anders, jeg har fået åbnet filen nu. Så skal der leges :D
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot], [Crawler] og 0 gæster