det nye star wars the old republic Emnet er løst

Dette er forummet for spil til Ubuntu. Få hjælp til spillene og få hjælp til at afvikle Windows-spillene i fx Wine.
jushoa
Indlæg: 57
Tilmeldt: 3. sep 2008, 11:12
IRC nickname: jushoa
Geografisk sted: århus

det nye star wars the old republic

Indlægaf jushoa » 13. apr 2012, 21:48

Hej.....

Nogen der har prøvet at få det spil til at virke endnu? Tjekket lidt på forskellige forum. Dommen indtil videre er beta virker meen ikke den færdige version, prøvet wine forum forslagene, kommet ind i spillet, men aldrig til første menu, den kører bare med intro billedet, og kommer ikke videre. Min prøve tid løb ud før jeg fik prøvet mere....
Prøvet med Crossover, wine og min favorit blande de 2 og tage det bedste fra dem begge ;-)

Kom kvik med kommentarer eller forslag

andsen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 4. apr 2008, 22:24
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: det nye star wars the old republic  Emnet er løst

Indlægaf andsen » 15. apr 2012, 18:55

Prøv at læs om det her:
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=25022

Kan se der, at den fejl du beskriver med introen er en kendt fejl, der vist ikke er et fix til endnu. Folk har udover den fejl fået spillet til at virke nogenlunde, så vidt jeg kan se, men det afhænger meget af hvilket grafikkort du har og hvilke drivere du bruger. Har du Intel eller AMD kort, så kan det godt blive svært, mens det nok er lettere med et Nvidia kort og de proprietære drivere. Held og lykke! :-)
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams

Tilbage til "Spil"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster