Trådløst og bluetooth lyser blåt når der er netadgang

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
gasolin
Indlæg: 122
Tilmeldt: 11. dec 2007, 21:44
Geografisk sted: Ny assens kommune

Trådløst og bluetooth lyser blåt når der er netadgang

Indlægaf gasolin » 7. dec 2009, 00:19

Jeg har installeret ubuntu 9.10 64 bit og lige nu prøver jeg ultimate edition 2.4 også 64 bit, mit problem er at i min Asus N50VN den 7000kr dyre gamer bærbar fra Expert, der lyser den blå lampe der indikere trådløst net altid, men det er kun når den lyser blåt under begge ikoner(trådløst internet og bluetooth)at mit trådløse netkort virker, det ireterre mig for det skal selvfølgelig virke så det trådløse net kun virker når kun lampen lyser blåt under det trådløse internet icon.

Er det noget jeg kan ændre ?

zob
Redaktør
Indlæg: 4430
Tilmeldt: 6. jan 2009, 22:01
Geografisk sted: København

Re: Trådløst og bluetooth lyser blåt når der er netadgang

Indlægaf zob » 7. dec 2009, 00:31

Jeg tror ikke jeg kan løse det, men jeg kan da starte med at spørge dig, hvad du gør, for at tænde og slukke de omtalte dioder (de blå lamper).

gasolin
Indlæg: 122
Tilmeldt: 11. dec 2007, 21:44
Geografisk sted: Ny assens kommune

Re: Trådløst og bluetooth lyser blåt når der er netadgang

Indlægaf gasolin » 7. dec 2009, 01:15

zob skrev:Jeg tror ikke jeg kan løse det, men jeg kan da starte med at spørge dig, hvad du gør, for at tænde og slukke de omtalte dioder (de blå lamper).


Jeg tænder(on/off) for mit trådløse net med en knap lige under de to ikoner (trådløs net og bluetooth) når jeg slukker på knappen der bruges til trådløs net bliver lampen for bluetooth slukket. Jeg aktiver bluetooth og trådløs net, internet med Fn + F2.

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster