[SOLVED] Problemer med at finde trådløse netværk

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
MonkeyE
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3. maj 2009, 15:35
IRC nickname: MonkeyE

[SOLVED] Problemer med at finde trådløse netværk

Indlægaf MonkeyE » 19. maj 2009, 23:01

Hejsa,

Jeg er en stolt bruger af Ubuntu på min ene bærbar, som kører med Ubuntu/XP dualboot via. wubi. Det går perfekt på den og det hele var oppe at køre fra starten. Nu vil jeg så have Ubuntu på min anden bærbar, som er den jeg bruger det meste af tiden. Problemet er, at jeg ikke kan se de tilgængelige trådløse netværk i området. Jeg har tidligere haft Xubuntu på den, og der fungerede det fint efter jeg fandt et glimrende indlæg her på forummet af christian.arvai. Jeg besluttede mig for at skifte fra Xubuntu til Ubuntu, men fandt da ud af, at det jeg gjorde for at vise de trådløse netværk i Xubuntu, ikke virkede på Ubuntu. Det er meget mærkeligt, da guiden var lavet til Ubuntu og ikke Xubuntu :?

Nå, men hvis der er en der kan hjælpe mig lidt her, ville det være skønt. Her er lidt nyttig fakta. Jeg bruger det berygtede Broadcom BCM4328 802.11a/b/g/n. Bærbaren er en HP Pavilion dv6560eo hvis det er til nogen hjælp. :) Hvis der er andet i vil vide, så bare spørg.

Edit: Typisk at jeg finder ud af det lige bagefter.. :?

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster