Ikon for trådløstnetværk

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
orgaard
Indlæg: 16
Tilmeldt: 12. maj 2009, 13:20
IRC nickname: orgaard
Geografisk sted: Thisted

Ikon for trådløstnetværk

Indlægaf orgaard » 12. maj 2009, 13:37

Så tog jeg endelig skridtet og installerede Linux (Ubuntu 9.04) på min maskine. Umiddelbart efter installationen var der, på det ene panel, et ikon for netværksforbindelser, hvor jeg bl.a. kunne se styrken af et trådløst netværkssignal. For at lærer systemet bedre at kende, har jeg pillet og rodet hist og pist, hvilket har resulteret i, at ikonet er forsvundet. Hvordan får jeg tilføjet ikonet til mit panel på ny?

På forhånd tak for hjælpen

Venligst
Morten

Warhawk
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 29. maj 2008, 22:41
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Ikon for trådløstnetværk

Indlægaf Warhawk » 12. maj 2009, 13:51

Hejsa og velkommen i forum :)

Ja, når man roder hist og pist sker der sommetider noget uventet, men det kan som regel fikses igen :lol:

For at få NetworkManager ikonet tilbage skal du placere musen på det panel, hvor du ønsker ikonet. Højreklik så med musen og vælg "Tilføj til panel...". I listen skal du vælge "Statusfelt" og klikke på "Tilføj". Luk herefter og ikonet fremkommer igen.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD

orgaard
Indlæg: 16
Tilmeldt: 12. maj 2009, 13:20
IRC nickname: orgaard
Geografisk sted: Thisted

Re: Ikon for trådløstnetværk

Indlægaf orgaard » 12. maj 2009, 14:29

Ahh den hed "Statusfelt" :D

Tak for hjælpen :)

Venligst
Morten

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster