Wireless på Mybook M11 (MSI Wind)

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
andsen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 4. apr 2008, 22:24
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Wireless på Mybook M11 (MSI Wind)

Indlægaf andsen » 10. mar 2009, 23:22

Hej piger og drenge :-)

Jeg er nu den lykkelige ejer af en lille 10" Mybook og jeg kan kun sige, at den er perfekt til alt hvad jeg går og laver! Except for the fact that det trådløse netkort i den er noget hø fra Realtek, hvis driver skal kompileres i to omgange, samt er understøttelse af WPA tvivlsom og det gider jeg ærligt talt ikke bøvle med. Skidtet skal bare virke!

Jeg har i den forbindelse fundet ud af, at det faktisk ikke skulle være svært at skifte netkortet i netop denne netbook, så det tænker jeg er vejen frem. Jeg tænker naturligvis med det samme Intel, da det altid virker out-of-the-box (det har jeg i hvert fald hørt) Jeg faldt over dette kort, men understøtter ubuntu også draft-n?

Det ville være sygt lækker hvis jeg bare kunne købe kortet der og smække det i :-D
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams

andsen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 4. apr 2008, 22:24
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Re: Wireless på Mybook M11 (MSI Wind)

Indlægaf andsen » 11. mar 2009, 12:52

*Bump* :)
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster