Taber periodisk forbindelse

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
egoland
Indlæg: 233
Tilmeldt: 7. jan 2009, 16:22
Geografisk sted: Hjortshøj v. Århus

Taber periodisk forbindelse

Indlægaf egoland » 9. okt 2016, 10:40

Min gamle Lenovo T61 der kører 16.04, har fået en "hank", der kom med installationen af denne version. Den taber tit forbindelsen, når den går i dvale. Ikonet oppe til højre viser forbindelse, men når jeg så taster en adresse, kommer der kun den skærm, der viser, at der ikke er forbindelse. Så må jeg genstarte. Der er ikke noget system i tabet af forbindelse. Nogle gange sker det efter fem minutter, andre gange kan den stå natten over, uden at miste den.

Det er muligt, problemet er løst, men jeg kan ikke finde tråden....

egoland
Indlæg: 233
Tilmeldt: 7. jan 2009, 16:22
Geografisk sted: Hjortshøj v. Århus

Re: Taber periodisk forbindelse

Indlægaf egoland » 10. okt 2016, 11:06

egoland skrev:Min gamle Lenovo T61 der kører 16.04, har fået en "hank", der kom med installationen af denne version. Den taber tit forbindelsen, når den går i dvale. Ikonet oppe til højre viser forbindelse, men når jeg så taster en adresse, kommer der kun den skærm, der viser, at der ikke er forbindelse. Så må jeg genstarte. Der er ikke noget system i tabet af forbindelse. Nogle gange sker det efter fem minutter, andre gange kan den stå natten over, uden at miste den.

Det er muligt, problemet er løst, men jeg kan ikke finde tråden....


Det virker som om, sidste opdatering løste problemet

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster