Dropbox forbindelsesprobem

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
miguelino
Indlæg: 46
Tilmeldt: 15. nov 2006, 17:14
Geografisk sted: Vanløse

Dropbox forbindelsesprobem

Indlægaf miguelino » 18. jan 2013, 20:38

Hejsa

Fra den ene dag til den anden kunne dropbox ikke tilslutte. Ved drop down kan man se Connecting... Kun indimellem står den lige nogle sekunder og syncer.

Jeg startede med at installere pakken fra Dropboxes site uden held, senere undersøgte jeg routeren:

Problemet er kun til stede, når min forbindelse til nettet sker gennem min TP-Link WR1043-ND V1 også selvom jeg har opgraderet Firmare og genskabt fabriksindstillinger. Det gælder både kablet og trådløs forbindelse. Jeg har ikke bemærket andre problemer og både Wuala og UbuntuOne virker

Er der nogen, der har en idé til en løsning?

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Dropbox forbindelsesprobem

Indlægaf Christian.Arvai » 18. jan 2013, 21:22

Har du prøvet at slette den skjulte mappe med opsætningsfilerne, der ligger i din hjemmemappe?
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

miguelino
Indlæg: 46
Tilmeldt: 15. nov 2006, 17:14
Geografisk sted: Vanløse

Re: Dropbox forbindelsesprobem

Indlægaf miguelino » 20. jan 2013, 09:31

Yes! Begge .dropbox foldere, som resulterede i geninsatallering, men uden held. Jeg er næsten sikker på, at det er routeren, der er problemet. Jeg må prøve at låne en anden og se om den virker.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Dropbox forbindelsesprobem

Indlægaf Christian.Arvai » 20. jan 2013, 10:49

Prøv at slette Dropbox igen, og kør derefter:

Kode: Vælg alt

locate dropbox

Det kan være at du kan finde nogle filer, der ikke bliver slettet sammen med programmet.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Netværk"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster