Datetime udvidelse fejler

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
vovsen
Indlæg: 432
Tilmeldt: 25. sep 2009, 21:01
IRC nickname: vovsen
Geografisk sted: GENTOFTE

Datetime udvidelse fejler

Indlægaf vovsen » 22. aug 2019, 00:52

Irriterende når man ikke kan få tingene til at virke.

Har hentet følgende ud afg systemet, men at sende det til nogen der kan rtette fejl eller på anden måde har glæde af info det magter jeg ikke, hvorfor det lander her. Undskyld.

TypeError: (new Date(...)).toLocaleFormat is not a function

Stack trace:
dateTimeFormat@/home/evp/.local/share/gnome-shell/extensions/datetime-format@Daniel-Khodabakhsh.github.com/Utilities.js:15:85
updatePreview@/home/evp/.local/share/gnome-shell/extensions/datetime-format@Daniel-Khodabakhsh.github.com/FormatTarget.js:49:25
create@/home/evp/.local/share/gnome-shell/extensions/datetime-format@Daniel-Khodabakhsh.github.com/FormatTarget.js:55:2
buildPrefsWidget/<@/home/evp/.local/share/gnome-shell/extensions/datetime-format@Daniel-Khodabakhsh.github.com/prefs.js:136:61
buildPrefsWidget@/home/evp/.local/share/gnome-shell/extensions/datetime-format@Daniel-Khodabakhsh.github.com/prefs.js:136:2
_selectExtension@resource:///org/gnome/shell/extensionPrefs/main.js:75:22
_onCommandLine@resource:///org/gnome/shell/extensionPrefs/main.js:320:17
main@resource:///org/gnome/shell/extensionPrefs/main.js:635:5
@<main>:1:43

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Datetime udvidelse fejler

Indlægaf AJenbo » 22. aug 2019, 04:51


vovsen
Indlæg: 432
Tilmeldt: 25. sep 2009, 21:01
IRC nickname: vovsen
Geografisk sted: GENTOFTE

Re: Datetime udvidelse fejler

Indlægaf vovsen » 22. aug 2019, 16:15

Jow Jenbo.
Dér har jeg været forbi, men tro mig, at processen man skal igennem ikke er for pensionister.
Det er ekstremt vanskeligt at holde styr på hvad man skal og måske hvorfor samt hvad det egentlig er de skal have at vide.
Jeg konstaterer blot, at udvidelsen ikke virker på alle mine platforme - nogen med kontakter ind i systemet (brugergruppen) må så tage over - altså hvis de gider.
Jeg vil ikke bruge 'krudt' på mere end jeg har gjort. ;-D

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Datetime udvidelse fejler

Indlægaf AJenbo » 22. aug 2019, 19:08

Ok der er bare ikke rigtig noget vi kan goerher fra, hvis vi rapportere det og ud vikleren har spoersmaal han vi bare sige "det ved vi ikke", og hvis det bare bliver rapporteret her bliver udvikleren ikke klar over det.
hvis du selv rapportere det og udvikleren spoerg om noget du ikke ved kan vi hjaelpe dig med at finde udaf det.

Tilbage til "Opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster