filoverførsel

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
lenny

filoverførsel

Indlægaf lenny » 27. nov 2017, 17:02

hold helt op hvor jeg er træt af ubuntu hver gang der kommer en opdatering er der noget der går galt, jeg overfører en fil på 698,0 MB til et USB stik det går fint til 690,0 MB så sker der ikke mere der står den til evig tid er der nogen der har en forklaring på det lortesystem

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: filoverførsel

Indlægaf AJenbo » 27. nov 2017, 17:45

Hvad er det for en fil? Hvordan overføre du? Hvilken opdatering? Hvad får dig til at tro at det hænger sammen?

lenny

Re: filoverførsel

Indlægaf lenny » 27. nov 2017, 21:47

en avi fil trækker den fra disken til USB stikket, det er efter alle opdateringer men efter 3 er det tid til at geninstallerer og der er problemer efter den første enorme opdatering efter geninstallation selv om jeg downloder den nyeste iso fil fårstår ikke hvorfor de ikke opdaterer de filer

lenny

Re: filoverførsel

Indlægaf lenny » 27. dec 2017, 13:58

det er ved at være trættende med alle de problemer der er med dette LORT nu vil systemet ikke printe noget som helst kom efter en opdatering de analfabeter der laver disse opdateringer kan de ikke holde deres fingre i deres lommer så laver de ikke problemer

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: filoverførsel

Indlægaf AJenbo » 27. dec 2017, 21:37

Vi har ikke oplevet andre der har problemer med udskrivning efter de seneste opdateringer, til gengæld har det løst andre problemer. Du bliver nød til at beskrive dit problem mere præcist for at vi kan hjælpe dig. Hvis du bare vil brokke dig ville det bære bedre at råbe ned i en pude eller dets lige.

Tilbage til "Opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster