Fejl Emnet er løst

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
lenny

Fejl  Emnet er løst

Indlægaf lenny » 25. feb 2017, 11:28

jeg får konstant en box der fortæller at der er påstået en intern fejl
HVORFOR
systemet fungerer fint når man installerer det, og jeg undre mig over at jeg sætter flueben i at installerer opdateringer og anden software men som noget af det første der sker er at den kommer med 800 mb opdateringer totalt uforståeligt kan nogen forklare mig hvad det hjælper at sætte de flueben i og efter den første opdatering starter problemerne hvad er der galt med den der laver det hele skal der ændringer til for for at bevise at man er til noget
Vedhæftede filer
Skærmbillede-5.png
Skærmbillede-5.png (1.18 MiB) Vist 311 gange

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Fejl

Indlægaf AJenbo » 26. feb 2017, 00:11

Du stiller flere spørgsmål i samme sætning, så det er lidt svært at forstå hvad du spøg om.

Du ser ud til at køre en ældre udgave af ubuntu som ikke længere understøttes. Prøv istedet 16.04 som er en LTS og der med understøttes frem til 2021.

Vi kan ikke se hvad fejlen er før du trykker "vis detaljer" så det et ikke så nemt at svare på dine specifikke spørgsmål.

Du bruger måske ikke den fejlenfe funktion, eller måske var systemt i stand til at genoprette sig selv efter fejlen, det er igen ikke nemt at svare på ud fra den info du er kommet med.

Bemærk at du kan bede om ikke at blive gjort opmærksom på problemet fremover ved at sætte et flueben inden du trykker fortsæt.

Den installere ikke alle former for opdateringer under installationen. Du køre en gammel udgave af ubuntu så der er efterhånden mange opdateringer der til.

Tilbage til "Opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster