Autostart virker ikke ?? Emnet er løst

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
lapont
Indlæg: 10
Tilmeldt: 12. nov 2011, 14:27

Re: Autostart virker ikke ??

Indlægaf lapont » 1. feb 2017, 12:18

- Skype starter bare IKKE automatisk alligevel !!!

Hvorfor virker dette ikke ?


Du har øjensynligt ikke prøvet at søge på google. Prøv det. Søg efter 'lubuntu autostart'.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Autostart virker ikke ??  Emnet er løst

Indlægaf Christian.Arvai » 4. feb 2017, 14:59

Til alle.

Nu vil jeg ikke blande mig i den lille uoverensstemmelse i denne tråd. Dog har jeg, på baggrund af de mange år i forum, lidt erfaring omkring skriftlige indlæg, som jeg gerne vil dele ud.

Generelt er langt de fleste uoverensstemmelser herinde opstået, fordi at afsender og modtager ikke 100 % forstår hinanden, og ikke fordi at folk som sådan er uvenner, eller at der ligger ond vilje bag.

Personligt fik jeg engang en mindre påtale, fordi at jeg havde citeret direkte fra en overskrift i en artikel, hvor at ALLE BOGSTAVERNE VAR SKREVET MED STORT, hvilket generelt tolkes som at råbe. Vi kan godt grine af det, men det er et godt eksempel på en meget simpel ting, som kan gøre at afsender og modtager kommer skævt ind på hinanden, og at tråden derefter løber af sporet, hvilket sjældent er fremmende for en løsning.

Derfor er det vigtigt, både som afsender og modtager, at læse tingene grundigt igennem inden man sender indlæg. Overvej om indlægget kan misforstås, og ret det evt til noget mere neutralt.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Tilbage til "Opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster