opdatering

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
lenny

opdatering

Indlægaf lenny » 17. dec 2015, 10:49

Ja så har man igen problemer efter en opdatering, kører 14.02 og bruger gnome desktop før havde jeg sidebjælken til at vise træ nu kommer den du i at vise plasering hvorfor bliver ens opsætning ændret er det fordi dem der laver det mener de har ret til det eller opfatter de sig som en gud, hvor ændre jeg det har kikket men kan ikke finde det de ændringer der bliver lavet er for ændringerne ikke for at det bliver bedre

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: opdatering

Indlægaf AJenbo » 17. dec 2015, 12:02

Der findes ikke en 14.02 så du mener nok 14.04.

Din sætning er svær at læse, prøv at del den op med nogle koma, punktum og linje skift. Det er heller ikke klar for mig hvad du mener med at du plejer at have et træ, hvor det er du plejer at have det eller hvad du nu ser i stedet. Prøv eventuelt med nogle billeder.

Der kan være mange årsager til at et system ændre sig efter en opdatering. Måske er funktionaliteten ændret så den måde du er vand til at tingende fungere på ikke længere er tilfældet. Det kunne f.eks. være at stort set alle andre brugere end dig har efterspurgt at de bliver, skal du så have lov til at diktere hvordan det fungere?
Det kan også være at en funktionalitet bliver droppet fordi der ikke er mandskab til at vedligeholde den. Jeg kan se du brugere Gnome Fallback hvilket ikke er en officiel brugerflade og kun bliver spartansk vedligeholdt. Hvis den er vigtig for dig så forslår jeg du melder dig til at hjælpe med at vedligeholde den. Du kan eventuelt også kigge på om Ubuntu Mate var et bedre valg for dig da den er baseret på den gamle Gnome 2 som er det look du får med Gnome 3 Fallback.

Tilbage til "Opsætning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster