Foreløbig webside lagt op

Dokumentationsprojekt som skal vise fordelene ved brug af Ubuntu i offentlige institutioner og virksomheder.
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Jimmyfj » 22. okt 2008, 15:19

Så har jeg smidt en foreløbig html-side op på serveren. Døm selv - Forslag modtages meget gerne.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Jimmyfj » 22. okt 2008, 15:21

Jimmyfj skrev:Så har jeg smidt en foreløbig html-side op på serveren. Døm selv - Forslag modtages meget gerne.


UPS - Her er linket

http://83.95.229.116/pusdido
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Don S » 22. okt 2008, 15:48

Hmm... Det ser OK ud, men det er måske lidt kedeligt. Jeg tror muligvis at jeg lige vil kigge lidt på designet, når jeg får lidt mere tid. :)

Er heller ikke sikker på om jeg er så vild med PUSDIDO som endeligt navn, men jeg kan ikke tænke på et bedre lige nu. Jeg er tilhænger af *buntu eller rekursive forkortelser og jeg kan ikke så godt lide hverken klangen eller den fulde betydning af PUSDIDO (kan godt lide budskabet, though).

Men, for ikke at være alt for negativ, så er det fedt at se noget engagement. :)
Billede

Billede Billede

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Jimmyfj » 22. okt 2008, 16:22

Don S skrev:Hmm... Det ser OK ud, men det er måske lidt kedeligt. Jeg tror muligvis at jeg lige vil kigge lidt på designet, når jeg får lidt mere tid. :)

Er heller ikke sikker på om jeg er så vild med PUSDIDO som endeligt navn, men jeg kan ikke tænke på et bedre lige nu. Jeg er tilhænger af *buntu eller rekursive forkortelser og jeg kan ikke så godt lide hverken klangen eller den fulde betydning af PUSDIDO (kan godt lide budskabet, though).

Men, for ikke at være alt for negativ, så er det fedt at se noget engagement. :)

Navnet i sig selv kommer, vel som oftest, nærmest af sig selv. Et forslag kan jo være BorNux - For Borgerlig Linux. MenNux et andet, er en sammentrækning af Menneskelig Linux - Far out er MenLin .

MenNux falder lige som i tråd med det vi søger: At gøre det officielle Danmark opmærksom på Ubuntu Linux som et reelt alternativ til MS Windows.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Benjamin
Indlæg: 118
Tilmeldt: 18. nov 2007, 08:05
IRC nickname: benjamin_FOX
Geografisk sted: Nykøbing F.

Re: Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Benjamin » 22. okt 2008, 16:28

Undskyld mig, Jimmyfj.

Det hér er lidt frækt; men hvis vi skal ud i 'samfundet' med noget fornuftigt, bør vi også kunne skrive korrekt dansk.

'Udbrede' er kun med eet 'd', og når en sætning starter med 'og', skal der umiddelbart forinden være et 'komma' - ikke et 'punktum'.

Dit '&' virker også forkert - der skal vel bare stå 'og'.

Nu må Du ikke skælde mig ud - jeg sætter bare (meget stor) pris på, at 'vi' får os udtrykt på korrekt dansk m.v.
Mange hilsner
Asger [FOX] / 'Benjamin'

Pilot i Lolland Falster Svæveflyveklub - http://www.lfsv.dk
Se også: http://www.herningsvaeveflyveklub.dk

0-100 km./t. på mindre end 3 sekunder - og op til måske mere end 250 km./t. !!!
- det er de problemer, vi svæveflyvere må døje med :D

Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Don S » 22. okt 2008, 17:39

Jimmyfj skrev:Navnet i sig selv kommer, vel som oftest, nærmest af sig selv. Et forslag kan jo være BorNux - For Borgerlig Linux. MenNux et andet, er en sammentrækning af Menneskelig Linux - Far out er MenLin .

BorLin minder om Borland - og Borgerlig Linux er alt for "Borgerligt" (no offense til de højre-orienterede). MenNux lyder som en creme og MenLin lyder som noget medicin. Der var ikke rigtig noget der fangede mig der.

Hmm...
Billede

Billede Billede

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Jimmyfj » 22. okt 2008, 18:03

Benjamin skrev:Undskyld mig, Jimmyfj.

Det hér er lidt frækt; men hvis vi skal ud i 'samfundet' med noget fornuftigt, bør vi også kunne skrive korrekt dansk.

'Udbrede' er kun med eet 'd', og når en sætning starter med 'og', skal der umiddelbart forinden være et 'komma' - ikke et 'punktum'.

Dit '&' virker også forkert - der skal vel bare stå 'og'.

Nu må Du ikke skælde mig ud - jeg sætter bare (meget stor) pris på, at 'vi' får os udtrykt på korrekt dansk m.v.


Enig, og nogle gange går tingene en smule hurtigt. Fejlen er rettet nu.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Foreløbig webside lagt op

Indlægaf Jimmyfj » 23. okt 2008, 10:35

At det første template er mere end almindelig kedeligt kan vi kun blive enige om - Der er nu lagt et andet template op, og dette giver os langt større muligheder for at bygge et godt site op til præsentation. Tilbagemeldinger er stadig mere end velkomne.

Link:

http://83.95.229.116/pusdido/

Edit:

Linket er til den nye, statiske adresse.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Tilbage til "Ubuntu i det offentlige"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster