jeg vil gerne have fjernet en install menu i ubuntu ved boot

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
bobhub
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10. apr 2016, 03:40

jeg vil gerne have fjernet en install menu i ubuntu ved boot

Indlægaf bobhub » 10. apr 2016, 04:09

I forbindelse med at jeg har fået en mærkelig virus på min win 10 installation forsøgte jeg at installere ubunto på min pc .Jeg fik kun installeret install menyen fra ubunto.Hver gang pcen starte op og booter på harddisken kommer den frem .Jeg vil meget gerne have fjernet den meny fra min hard disk.Min computer er en i 7 med 16 gb ram.Jeg har søgt mange steder på nettet og forums før jeg har valgt at prøve her .jeg håber at i kan hjælpe på forhånd tak. 8-)

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: jeg vil gerne have fjernet en install meny i ubunto ved boot

Indlægaf AJenbo » 10. apr 2016, 04:24

Hej og velkommen til forummet.

Det er noget uklart hvad du har gjort, og hvad du ønsker. Prøv at svare på spørgsmålene neden for så kan det være vi kan hjælpe dig videre.

CPU og ram er det mindst vigtig for hvordan computeren vil køre med Ubuntu (med U ikke O til sidst).

Kan du oplyse hvilken model din maskine er, eller hvis den ser special bygget så hvilket bundkort der er i maskinen?

Hvad mender du med install-menuen? Hvis du mener GRUB-bootloader (som bruges til at vælge mellem system i starten) så installeres den som det sidste efter selve Ubuntu er installeret.

Hvordan har du udført installationen?

Hvordan ser menuen ud?

Er du ikke instand til at starte Ubuntu der fra?

Ønsker du den fremover kun skal starte i Ubuntu eller kun i Windows?

bobhub
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10. apr 2016, 03:40

Re: jeg vil gerne have fjernet en install menu i ubuntu ved boot

Indlægaf bobhub » 11. apr 2016, 13:51

hej
og tak for dit hurtige svar Ajenbo .jeg prøver at forklare igen bundkortet er maximus ranger 7 prossessoren er en
i7 I7-4790K .jeg tror faktisk at okay jeg sender bare lige dette kan lige ikke komme i kontakt med harddisken forsættelse følger .

med de venligeste hilsner fra bohub

Tilbage til "Installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster