ubuntu- nybegynder med problemer!!!

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
ann1979
Indlæg: 4
Tilmeldt: 8. feb 2008, 21:48
Geografisk sted: 9600

ubuntu- nybegynder med problemer!!!

Indlægaf ann1979 » 8. feb 2008, 21:58

jeg har problemer efter jeg har installeret ubuntu på min bærbar!!!! Det skal lige siges at jeg er 110 % nybegynder, og generelt er jeg ikke særligt god til sådan noget med computere.

men nu til mine problemer indtil videre......

- jeg kan næsten aldrig komme på nettet (så jeg skynder mig at skrive herinde nu jeg en sjælden gang kan)

- jeg kan ikke installere plug ins (hvad det så end er :oops:), Er det, det der gør at jeg ikke kan høre musik og se video?.

- når min computer opstarter så den flere minutter med næsten helt sort skærm før den tænder.


er der nogen der har nogen ide om hvorfor min computer skaber sig sådan??????

er det drivere der skal installeres måske?


jeg håber det bare er begyndervanskeligheder, for bortset fra nævnte problemer er jeg helt vild med ubuntu!!!!

på forhånd tak

venlig hilsen Ann
__________________ :oops:

Wrapper
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. nov 2006, 21:04
Geografisk sted: Århus, Denmark

ubuntu- nybegynder med problemer!!!

Indlægaf Wrapper » 8. feb 2008, 22:33

ann1979 skrev:- jeg kan næsten aldrig komme på nettet (så jeg skynder mig at skrive herinde nu jeg en sjælden gang kan)

- jeg kan ikke installere plug ins (hvad det så end er :oops:), Er det, det der gør at jeg ikke kan høre musik og se video?.

- når min computer opstarter så den flere minutter med næsten helt sort skærm før den tænder.


1:
Ikke et problem jeg umiddelbart kender til, så skal bruge noget mere info. Er det trådløs eller kablet, hvilken model er netkort osv.

2: