Java opdatering. Emnet er løst

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Java opdatering.

Indlægaf AJenbo » 17. jul 2015, 20:35

Christian.Arvai skrev:Script til Oracle-8:

Løsnign 2 er allerede med Oracel-8, desuden tvivler jeg på Oracel-9 vil hjælpe da det er fra samme arkiv som jo ikke er blevet opdateret i tide.

Bemærk at WebUpd8 er på frivillig basis og er lavet nettop for at gør det overkommeligt at installere Oracel Java uden at skulle følge deres håbløse instrutioner.

Skovmanden
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17. feb 2015, 13:52

Re: Java opdatering.

Indlægaf Skovmanden » 17. jul 2015, 21:08

Det lykkes mig at få det til at funger med Oracel-9.

Det som undrer mig, er at det ikke bliver opdateret automatisk. For det ville være langt det letteste.

Tak for hjælpen.

Mvh.

Lars.

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Java opdatering.

Indlægaf Christian.Arvai » 17. jul 2015, 21:22

Skovmanden skrev:Det lykkes mig at få det til at funger med Oracel-9.

Det som undrer mig, er at det ikke bliver opdateret automatisk. For det ville være langt det letteste.

Tak for hjælpen.

Mvh.

Lars.

Jeg er glad for at det løste dit problem. Dog vil jeg anbefale dig at, holde øje med udviklingen og skifte til 8 når den er opdateret igen. 9 er for udviklere og er ikke stabil (egentligt heller ikke for os udviklere ;) ).
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Java opdatering.

Indlægaf AJenbo » 17. jul 2015, 21:24

Skovmanden skrev:Det som undrer mig, er at det ikke bliver opdateret automatisk. For det ville være langt det letteste.

Det bliver det også normalt, men:
AJenbo skrev:Bemærk at WebUpd8 er på frivillig basis og er lavet nettop for at gør det overkommeligt at installere Oracel Java uden at skulle følge deres håbløse instrutioner.

Oracel har valgt er skrue ned for Linux understøttelsen efter de købte Sun som tidligere var dem der stod for Java.

Tilbage til "Installation"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster