Basisbank

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
joedalton
Indlæg: 36
Tilmeldt: 11. jun 2007, 21:06

Basisbank

Indlægaf joedalton » 23. jul 2007, 21:38

Hej, har et problem med at foretage sikkerhedskopi/flytning af min nøgle i netbanken (basisbank).

Jeg kan komme frem til skærmbilledet hvor jeg skal gemme nøglen, men den vælger som standard a-drev (og har ikke et sådant på den anden pc). Jeg kan også sagtens vælge usb og vælge gem, men intet sker og der ligger ingen nøglefil på usb efterfølgende.

Er der andre som har basisbank og har haft lignende problemer?

Mvh
Joe

Balder
Indlæg: 732
Tilmeldt: 1. dec 2006, 20:44

Basisbank

Indlægaf Balder » 24. jul 2007, 06:47

Kan du bruge "træk og slip" med musen i stedet for gem..?
Mvh. - Balder

joedalton
Indlæg: 36
Tilmeldt: 11. jun 2007, 21:06

Basisbank

Indlægaf joedalton » 24. jul 2007, 08:19

Hvis du tænker på at lave en direkte kopiering udenom netbanken, så nej desværre ikke.

Sikkerhedskopieringen skal foregå via deres "indbygget program", ellers virker nøglen ikke som jeg har forstået det.

Det er et pop-up billede som kommer frem når man vælger sikkerhedskopiering/flytning af nøgle.

navnet på nøglefilen er forudfyldt nederst og øverst kan man vælge en placering. Problemet er at hvis jeg vælger en anden placering (f.eks usb), så "slettes" filnavnet og der sker intet. Har også forsøgt at skrive navnet igen på en ny placering, men det hjalp ikke.

mvh
joe

Balder
Indlæg: 732
Tilmeldt: 1. dec 2006, 20:44

Basisbank

Indlægaf Balder » 24. jul 2007, 15:19

Nå sådan. Troede at nøglen lå på pc'en.

Kan du så ikke bare tage en sikkerhedskopi på en computer med diskettedrev og så smide nøglen over på en USB-dims bagefter..?
Mvh. - Balder

Tilbage til "Programmer i Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster