Kan ikke opgradere til Firefox 2,0

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Michael K
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23. jun 2007, 00:51
Geografisk sted: Sæby, Nordjylland

Kan ikke opgradere til Firefox 2,0

Indlægaf Michael K » 29. jun 2007, 15:01

Hej.
Jeg er nybegynder i det hersens Linux. Jeg har Ubuntu vers. 6.06.1 LTS, jeg fik denne vers. anbefalet, da den skulle være ovre børnesygdommene.
Jeg kan ikke opgradere Firefox til 2,0. Jeg troede det var noget den selv kunne finde ud af, men det kan den altså ikke. Jeg prøvede at opgradere manuelt ved at klikke på help og så vælge check for updates. Men check for updates er nedtonet, så det ikke kan vælges.
Hvad gør jeg, er der nogen der kan hjælpe?
Med venlig hilsen
Michael K

Balder
Indlæg: 732
Tilmeldt: 1. dec 2006, 20:44

Kan ikke opgradere til Firefox 2,0

Indlægaf Balder » 29. jun 2007, 16:03

Det er ikke for at være lyseslukker, men gør dig selv en tjeneste og installer 7.04 Feisty Fawn i stedet. Der er nemlig endnu færre børnesygdomme.

Du kan også opgradere 6.06 Dapper Drake, hvis du hellere vil det. Først til 6.10 Edgy Eft og så til 7.04 Feisty Fawn.

Der findes vejledninger til det, hvis du er interesseret.
Mvh. - Balder

FlemmingLeer
Indlæg: 18
Tilmeldt: 1. jul 2007, 23:51
Geografisk sted: Vejle

Hmm, :)

Indlægaf FlemmingLeer » 1. jul 2007, 23:59

Kan du ikke bare svare på hans spørgsmål ?

Jeg kører også selv Kubuntu 6.06 og vil også gerne opgradere til FF2 uden at skulle opgradere til 7.04.

(Jeg havde ingen lyd i mit Audigy lykort i (K)ubuntu 7.04. Det har jeg i Kubuntu 6.06)

På forhånd tak for svar.

Balder
Indlæg: 732
Tilmeldt: 1. dec 2006, 20:44

Kan ikke opgradere til Firefox 2,0

Indlægaf Balder » 2. jul 2007, 06:50