Ktorrent, xmms og foxit reader

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Teddy
Indlæg: 305
Tilmeldt: 10. jan 2007, 23:55

Ktorrent, xmms og foxit reader

Indlægaf Teddy » 21. apr 2007, 11:51

er ret ny i det ubuntu her og ville lige have gang i lidt torrent, er vant til utorrent i windows..

Men når jeg vil hente en torrent siger den at porten er blacklistet, hvor kan jeg gå ind og åbne den??

Når jeg vil afspille noget i xmms siger den bare jeg skal tilføje nogle filer og får jeg ikk lov til, nogen bestemt måde det gøres på..

Vil have installeret foxit reader og har fundet det til linux, men hvordan installerer man det så??

Er som sagt ret n, så beklager alle spørgsmålene

Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Ktorrent, xmms og foxit reader

Indlægaf Artificial Intelligence » 23. apr 2007, 22:54

Teddy skrev:er ret ny i det ubuntu her og ville lige have gang i lidt torrent, er vant til utorrent i windows..
Men når jeg vil hente en torrent siger den at porten er blacklistet, hvor kan jeg gå ind og åbne den??

Der er flere gode Torrent programmer derude. Den mest avaanceret er nok Azureus men den bruger også en del horsepower. Ud over det er der Deluge (GTK2), bittorrent (GTK2), Ktorrent (hvis du er på Kubuntu) etc.

Når jeg vil afspille noget i xmms siger den bare jeg skal tilføje nogle filer og får jeg ikk lov til, nogen bestemt måde det gøres på..

Check: https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats
Ud over det kan det ikke andbefaldes at bruge xmms, gvis du vil have en afspiller (a lá winamp så er audacious det bedste bud (min mening er den bedre).

Vil have installeret foxit reader og har fundet det til linux, men hvordan installerer man det så??

Flere oplysninger er påkrævet. Hvilken fil format etc.
[/quote]

Teddy
Indlæg: 305
Tilmeldt: 10. jan 2007, 23:55

Re: Ktorrent, xmms og foxit reader

Indlægaf Teddy » 23. apr 2007, 23:02

Artificial Intelligence skrev:
Teddy skrev:er ret ny i det ubuntu her og ville lige have gang i lidt torrent, er vant til utorrent i windows..
Men når jeg vil hente en torrent siger den at porten er blacklistet, hvor kan jeg gå ind og åbne den??

Der er flere gode Torrent programmer derude. Den mest avaanceret er nok Azureus men den bruger også en del horsepower. Ud over det er der Deluge (GTK2), bittorrent (GTK2), Ktorrent (hvis du er på Kubuntu) etc.

Når jeg vil afspille noget i xmms siger den bare jeg skal tilføje nogle filer og får jeg ikk lov til, nogen bestemt måde det gøres på..

Check: https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats
Ud over det kan det ikke andbefaldes at bruge xmms, gvis du vil have en afspiller (a lá winamp så er audacious det bedste bud (min mening er den bedre).

Vil have installeret foxit reader og har fundet det til linux, men hvordan installerer man det så??

Flere oplysninger er påkrævet. Hvilken fil format etc.
[/quote]

har lidt droppet foxit da jeg har fundet ud af der er en form for pdf reader i ubuntu..

Ang torrent program hva er efter din mening det bedste og bruger færrest kræfter, er vant til utorrent, så noget der ligner det vile være fedt

Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Ktorrent, xmms og foxit reader

Indlægaf Artificial Intelligence » 24. apr 2007, 08:17

Deluge er god efter min mening, men jeg selv bruger Azureus da den har et hav af options og plugins.

tbresson
Indlæg: 358
Tilmeldt: 12. apr 2007, 08:39

Ktorrent, xmms og foxit reader

Indlægaf tbresson » 3. maj 2007, 14:55

Utorrent skulle efter sigende fungere fint på Ubuntu med Wine.

Teddy
Indlæg: 305
Tilmeldt: 10. jan 2007, 23:55

Ktorrent, xmms og foxit reader

Indlægaf Teddy » 3. maj 2007, 18:40

tbresson skrev:Utorrent skulle efter sigende fungere fint på Ubuntu med Wine.


ville gerne have en forklariing om hvordan, for det ved jeg hvordan virker

tbresson
Indlæg: 358
Tilmeldt: 12. apr 2007, 08:39

Ktorrent, xmms og foxit reader

Indlægaf tbresson » 6. jul 2007, 13:31

Lidt sent svar ...

Wine findes i Synaptec, herefter henter du bare Windows installations filerne til utorrent. Burde være lige til (har dog ikke prøvet).

Tilbage til "Programmer i Ubuntu"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster