Hvad foretrækker du at bruge som window manager, når du sidder ved en Linux-maskine?
Og hvorfor?
Selv kender jeg ikke til andet end det indebyggede GNOME i Ubuntu, men jeg har heller ikke det store behov for at prøve andet på nuværende tidspunkt

LOL....Wrapper skrev:KDE er flot, men det er som at være lukket inde i en alt for lille fængselscelle...
fr3ak skrev:LOL....Wrapper skrev:KDE er flot, men det er som at være lukket inde i en alt for lille fængselscelle...
Bruger Gnome, lugtede til KDE og fik ondt i næsen
Pihl skrev:Det kunne være helt fantastisk, hvis nogle satte sig for at tage det bedste fra de to miljøer og sætte dem sammen til ét...
hardcorewizard skrev:Tror også Linus Torvalds i sin tid anbefalede det, frem for Gnome
hardcorewizard skrev:Først skal jeg lige gøre Wikzo opmærksom på, at GNOME og KDE ikke er window managere, men skrivebordsmiljøer. En window manager er et stykke software der holder styr på placeringen og adfæren af vinduerne. Hvert skrivebordsmiljø bruger dog hhv. Metacity (Gnome) og KWin (KDE) som window managers. Mange herinde har dog formodentlig skiftet til Beryl, da den giver mulighed for mere lir.