Om kreativitet og Ubuntu

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Om kreativitet og Ubuntu

Indlægaf eitreach » 26. jul 2007, 12:07

Som en mindre gren af spook's tråd om at være kreativ i Gimp, fik jeg jo også selv lyst - og kom på idéen om at bruge musikere i grafikken, som jeg faktisk synes virker som en rigtig god idé - har det nogensinde været på tale fra det store Ubuntu-team at prøve at finde nogle kunstnere (som ikke er hverken 50 Cent, Britney Spears, eller andre indholdsløse skygger af populismen) til at 'støtte' Ubuntu igennem de gode egenskaber som distroen har?

Et eksempel jeg selv sad og legede med i aftes, var Ian Anderson - en musiker som jeg har alverdens respekt for, og som har gjort sit for at være innovativ igennem alle sine år i rockmusikken.

Billede

(Jeg er idiot til quickmask - og Gimp i det hele taget. Det er blot et eksempel.)

Kunne det ikke være en strategi til at få Ubuntu bredt ud til flere mennesker? Hvis man finder de rigtige kunstnere, tror jeg det kunne blive stort.

Wrapper
Indlæg: 777
Tilmeldt: 20. nov 2006, 21:04
Geografisk sted: Århus, Denmark

Om kreativitet og Ubuntu

Indlægaf Wrapper » 1. okt 2007, 13:09

Fandt lige nedenstående på UbuntuHQ. Ikke så ubuntu-relateret, men nu kan man da sige at open source gør mere for frie musikere ;)

http://www.ubuntuhq.com/content/radio-a ... eds-you%21

Yep, that’s right - We need you! Radio Amarok is currently in it’s Research and Development phase, and we’re looking for Artists to showcase on the station.

Radio Amarok will be broadcasting live 24/7 - and dedicated to playing the best in free music! So if you have a band and want to get yourselves out there, then please get in contact!


og den fulde artikel:
http://www.sourceguru.net/archives/93
Billede

Billede

Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Om kreativitet og Ubuntu

Indlægaf Artificial Intelligence » 1. okt 2007, 17:44

Det ville være fedt at få Kashmir med på ideen.

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster