Invitation til nordic-t

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Phs80
Indlæg: 42
Tilmeldt: 10. dec 2008, 21:03
IRC nickname: Phs80
Geografisk sted: Vejle

Invitation til nordic-t

Indlæg af Phs80 »

Hej

Er der nogen herinde der har lyst til at give mig en invitation til nordic-t.org.

På forhånd tak for hjælpen.
Mybook M16 - 15.4" TFT Widescreen 1280 x 800 - Intel Core 2 Duo T7700 2.00 FSB800Mhz - 4 GB DDR2 RAM 667 MHz - 250 GB HDD SATA 7200RPM - Geforce 8600 GT 512 mb - Billede af en hund og en kat på ydersiden!!!! Samt en 7 år gammel stationær.
Jeg
Indlæg: 393
Tilmeldt: 20. apr 2008, 13:07
Geografisk sted: Århus

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af Jeg »

Den side ser lidt lyssky ud..
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!
Jarlen
Indlæg: 834
Tilmeldt: 1. jun 2008, 18:23
IRC nickname: Jarlen
Geografisk sted: København

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af Jarlen »

Jeg skrev:Den side ser lidt lyssky ud..


Det er en standard bittorrentside.
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt :-)
neglesaks
Indlæg: 102
Tilmeldt: 6. dec 2008, 02:51
IRC nickname: neglesaks
Geografisk sted: Helsingskør Kommune & Omegn

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af neglesaks »

Jeg er selv stor fan af dels Bittorrent teknologien samt deling af data, og jeg skal ikke være representant for korstoget imod de slemme, slemme pirater, men jeg vil mene at det nok er mest hensigtsmæssigt for UbuntuDanmark som forening at generelle henvisninger til websites der af visse PK personager potentielt kan opfattes som ulovlige (yada yada) holdes privat via IM eller pm på IRC.

Medmindre der faktisk henvises til gratis, Public Domain eller CopyLeft indhold, naturligvis.

Men dette er kun mine 2 øre...
To force a man to pay for the violation of his own liberty is indeed an addition of insult to injury.
- Benjamin Tucker

Friends don't let friends do Windows.
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af eitreach »

Jeg synes ikke det er helt hensigtsmæssigt at spørge efter den slags her. Vi, og jeg har intet imod torrent-brug, men det vi benytter os af heromkring kan som regel findes på torrent-sider som ikke kræver invites. :)

Håber du forstår. Vi prøver ikke at censurere internettet eller andet.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af Casper Hansen »

Når det kommer til software, programmer etc. er jeg imod piratkopiering. Det skader Open Source mere end det gavner.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
neglesaks
Indlæg: 102
Tilmeldt: 6. dec 2008, 02:51
IRC nickname: neglesaks
Geografisk sted: Helsingskør Kommune & Omegn

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af neglesaks »

Casper Hansen skrev:Når det kommer til software, programmer etc. er jeg imod piratkopiering. Det skader Open Source mere end det gavner.


Så kræves den tilføjelse at OpenSource Software sucks fordi det ikke kan piratkopieres. ;)
To force a man to pay for the violation of his own liberty is indeed an addition of insult to injury.
- Benjamin Tucker

Friends don't let friends do Windows.
Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af Casper Hansen »

neglesaks skrev:Så kræves den tilføjelse at OpenSource Software sucks fordi det ikke kan piratkopieres. ;)


Ja som min Vistaven plejer at sige: "Open Office er noget lort..." Når man spørger om uddybelse så får man bare: "Jamen det er det bare."
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af soundpartner »

Casper Hansen skrev:
neglesaks skrev:Så kræves den tilføjelse at OpenSource Software sucks fordi det ikke kan piratkopieres. ;)


Ja som min Vistaven plejer at sige: "Open Office er noget lort..." Når man spørger om uddybelse så får man bare: "Jamen det er det bare."

jeg kan så faktisk godt forstå den argumentation.. manden bruger vista. han er sikkert glad for vista og er glad og tilfreds med microsoft office pakken. manden er måske enda godt kendt og tænker ikke over hvordan han gør tingene men gør bare som han plejer. han er glad og tilfreds med tingene som de er og hvis han så pludselig skal til at lære noget nyt at kende så kræver det en indsats som han ikke er klar til at putte i det.
det er derfor helt rigtigt af ham at sige at ooo stinker for det er jo ikke det han er vand til, og han kan pludselig ikke alle de ting som han er vand til bare at kunne uden problemer.

det han så måske mangler er den lille afslutende bemærkning at det bare er hans mening.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Casper Hansen
Indlæg: 1443
Tilmeldt: 23. jan 2008, 17:47

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af Casper Hansen »

soundpartner skrev:jeg kan så faktisk godt forstå den argumentation.. manden bruger vista. han er sikkert glad for vista og er glad og tilfreds med microsoft office pakken. manden er måske enda godt kendt og tænker ikke over hvordan han gør tingene men gør bare som han plejer. han er glad og tilfreds med tingene som de er og hvis han så pludselig skal til at lære noget nyt at kende så kræver det en indsats som han ikke er klar til at putte i det.
det er derfor helt rigtigt af ham at sige at ooo stinker for det er jo ikke det han er vand til, og han kan pludselig ikke alle de ting som han er vand til bare at kunne uden problemer.

det han så måske mangler er den lille afslutende bemærkning at det bare er hans mening.


Glemte måske at nævne, at han lige havde betalt 1000 kr. for en Office pakke og aldrig har prøvet OOo. Og nej, man kan ikke postulere en påstand uden belæg.
Billede

Når en tråd er løst så marker den løst
thj01
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 21. nov 2006, 10:06
Geografisk sted: Fredericia

Re: Invitation til nordic-t

Indlæg af thj01 »

Det er aldrig rart at finde ud af at man lige har smidt 25 guiness serveret på en pub - lige ned i en plastikskive

SKÅL
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html

Kører LTS udgaverne.

"It's always easy if you know how to do it."