Ubuntu er en succes hos mig :-)

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
moquai

Ubuntu er en succes hos mig :-)

Indlægaf moquai » 26. aug 2008, 23:54

Jeg håber det er i orden at fortælle om en installation af Wubi som foregik uden problemer. Jeg har lige købt en brugt Dell Latitude D410 med Win XP indstalleret. Jeg har indtil dato kun brugt Win XP og haft OpenSuse installeret for sjov engang. Så mine erfaringer med Linux er minimale. Oven på WinXP har jeg nu installeret Wubi og alt fungerer. Min Dell har en dockingstation med dvd-drev. Den fungerer også. Min Brother printer som kører trådløst blev fundet og jeg fandt en driver i Synaptik og så kørte den også. En trådløs usb-mus fungerer. Og alt det har jeg kunnet få til at fungere med den viden jeg har fra Win XP :) Tak til alle jer der sidder og knokler med Ubuntu. Godt arbejde!

Jan

Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Ubuntu er en succes hos mig :-)

Indlægaf Christian.Arvai » 27. aug 2008, 00:20

hej og velkommen til forumet

det var da dejligt med en ny bruger til forumet, hvor alt virker fra starten :), det er altid rart at høre om inspirerende succeshistorier.
jeg blev dog lige nødt til at flytte emnet da det ikke landede det bedste sted for dens indhold.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Ubuntu er en succes hos mig :-)

Indlægaf Jimmyfj » 27. aug 2008, 08:35

Hej moquai og velkommen til Ubuntu og Ubuntudanmark.

Det er dejligt at læse dit indlæg og jeg glæder mig over din succes med installationen. Den er netop et bevis på at Linux ikke længere er så langhåret og klodset som rygterne siger.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] og 0 gæster