Vores kortfilm: Snooze

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Wikzo
Indlæg: 609
Tilmeldt: 24. nov 2006, 13:59
Geografisk sted: Århus N

Vores kortfilm: Snooze

Indlægaf Wikzo » 20. maj 2008, 23:41

Først og fremmest: Det skal ikke være en hemmelighed, at intentionen med dette emne er at skabe reklame og få flere views på vores film.

Når det så er sagt: Som I måske har læst, hvis I har været inde på min blog (link er i signaturen), har jeg i skolen arbejdet sammen med en gruppe folk om at lave en kortfilm i mediefag (vi går i 1g). Vi havde ekstremt kort tid til at filme, og hvad værre er, at computeren, skolen stillede til rådighed, var noget lort. Nå, men vi har altså sammensat en film under titlen "Snooze", som vi har brugt rigtig mange timer på og derfor gerne vil dele med omverdenen. Jeg vil ikke afsløre, hvad den handler om, men håber I har lyst til at tage et kig. Kom gerne med respons bagefter og giv eventuelt 1-5 stjerner på YouTube :)

Link til filmen Snooze.

I øvrigt, hvis vi lige skal spore det ind på noget Ubuntu: Jeg undersøgte de forskellige videoredigeringsprogrammer til Linux, og ingen af dem virkede særlig gode. Mange af dem er forvirrende sat op, og tilsyneladende er der en masse bøvl med formater, codecs osv. Jeg har langt fra prøvet alle programmerne, der findes derude, men mit overordnede indtryk er, at der mangler en killer-application til standardbrugeren, der gerne vil kunne lave lidt smart á la Adobe Premier Light.
Billede

Jeg
Indlæg: 393
Tilmeldt: 20. apr 2008, 13:07
Geografisk sted: Århus

Re: Vores kortfilm: Snooze

Indlægaf Jeg » 21. maj 2008, 11:58

En dybsindig skildring af en tragisk, dog velkendt situation..
Hvem der dog ikke hader at møde for tidligt :x
Det er essentielt at systemimplementere en real-time ekspansionsgate i floppycontrollerchippen, så executiven ikke dead-locker BIOS'en når den looper i det handshakede interface-mode under initial diskboot!

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster