Ubuntu Ogio Message Bag

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
intEx
Indlæg: 65
Tilmeldt: 28. mar 2008, 16:24
Geografisk sted: Ebeltoft, Danmark

Ubuntu Ogio Message Bag

Indlægaf intEx » 28. mar 2008, 16:35

Hey y'all

Den anden dag sad jeg og surfede lidt, og faldt så over denne Ubuntu taske.
Problemet er bare, at der kommer ret meget fragt på, når den skal sendes fra USA. Er der nogen, der kender nogle steder i DK/Europa, hvor man kan købe den?
Eller er der evt. nogle der står og mangler en taske til sin bærbar, og vil købe sammen med mig? Fragten er jo trods alt lettere at bære, når man er to eller flere til at dele.

~ intEx

eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Ubuntu Ogio Message Bag

Indlægaf eitreach » 28. mar 2008, 19:10

Jeg flytter lige denne ned i Offtopic, da jeg tror der er flere som vil se den dernede.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

intEx
Indlæg: 65
Tilmeldt: 28. mar 2008, 16:24
Geografisk sted: Ebeltoft, Danmark

Re: Ubuntu Ogio Message Bag

Indlægaf intEx » 30. mar 2008, 22:02

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen der står og trænger til en ny taske til deres bærbar og gerne vil symbolisere, at de er det trin højere på den digitale evolutionsstige? =D
Har nemlig fundet ud af, at Canonical ikke sælger videre til butikker osv., så der er vitterligt kun et sted at få den. Med andre ord, kunne det være rigtig fedt at finde en at bestille sammen med...

~ intEx
"Computers are like airconditioning systems:
-They become useless when you open Windows."

jon13
Indlæg: 3
Tilmeldt: 9. feb 2008, 13:47

Re: Ubuntu Ogio Message Bag

Indlægaf jon13 » 27. maj 2008, 12:38

Jeg synes oghså den er fed, men så vidt jeg kan se sender canonical fra UK, og porto ca. 100. Der vil ikke være meget ide i at bestille den sammen, da post dks priser næsten er på det niveau indenrigs alligevel. Jeg tror nu jerg ender med at bestille metro backpacken da den tilsyneladende har plads til en del mere ud over laptoppen.

Mvh. Jon

intEx
Indlæg: 65
Tilmeldt: 28. mar 2008, 16:24
Geografisk sted: Ebeltoft, Danmark

Re: Ubuntu Ogio Message Bag

Indlægaf intEx » 30. maj 2008, 11:53

Det er et gammelt post, så jeg har købt tasken i mellemtiden. Det kostede ganske vist 650 kr. alt i alt, men til gengæld fik jeg en superfed laptop-taske og en bunke Ubuntu-stickers, der bl.a. pynter gevaldigt på min nye Dell XPS M1530, i stedet for alle de "Certified for Vista"-mærkater =D

~ intEx
"Computers are like airconditioning systems:
-They become useless when you open Windows."

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster