Idéer til at auto svare spammer indtil de ikke gider spamme mig mere?

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Idéer til at auto svare spammer indtil de ikke gider spamme mig mere?

Indlægaf lath » 7. nov 2020, 00:37

Som det kan ses bliver jeg spammet hårdt.

Det er ikke min primære email adresse på mit eget domæne, men i stedet GMail, hvor spam funktionen ikke virker.

Det har stået på i lang tid (år), men deres mængden af emails har været meget lav, men pludselig for nogen tid siden blevet imellem 1/4 til 1/10 af nye email fra dem.

Det har pisset mig godt og grundigt af.

De hedder Pensjonistforbundet (Norge), og har ignoreret mine henvendelser om at fjerne mig fra deres maling liste, så nu er det tid til at tage brutalis metoderne i brug, så de får et inderligt ønske om at fjerne min mailadresse fra deres maling liste.

Nogen idéer?

Jeg tænker at det er muligt at bruge et program, som henter og filtrerer meddelelser via IMAP, og finder spammernes emails.

Jeg ved godt at det ikke er pænt af mig (at lave mail loops) - men de beder selv om det - når mange høflige henvendelser ikke resulterer i nogen ændringer.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Idéer til at auto svare spammer indtil de ikke gider spamme mig mere?

Indlægaf lath » 7. nov 2020, 00:41

Det kan være at en fake bounce besked vil få email admin til at fjerne min GMail email adresse?
God idé?

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

uniqorn
Indlæg: 87
Tilmeldt: 10. feb 2020, 12:31
Geografisk sted: Hinsidan

Re: Idéer til at auto svare spammer indtil de ikke gider spamme mig mere?

Indlægaf uniqorn » 7. nov 2020, 12:59

Det er mange år siden jeg sidst havde en konto hos Google, men er det ikke muligt at filtrere indkommende mail på afsender til en særlig mappe der er sat til at tømmes med jævne mellemrum? Hvis ikke kan en ny mailprovider muligvis gøre tricket.

lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Idéer til at auto svare spammer indtil de ikke gider spamme mig mere?

Indlægaf lath » 8. nov 2020, 01:58

Yay!

De var godt nok meget langsomme i optrækket, men mail master gjorde det, jeg blev slettet fra mail-listen!

Ok, men jeg begyndte så også at være irriterende ved at skrive den samme - meld-mig-af-listen-besked til alle mails som Pensjonistforbundet's medlemmer / kunder skrev til mig via CC.

Hurra for manuelle :evil: mail loops.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster