Nyt dansk socialt forum

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Nyt dansk socialt forum

Indlægaf Jimmyfj » 18. feb 2008, 19:21

Er du træt af Ekstrabladets "Nationen", hvor censur af personlige meninger og holdninger er dagligdag? Hvor ytringsfriheden knægtes for åben monitor, og hvor der, med fast, borgerlig hånd sorteres i alle meninger, uanset emne? så klik dig ind på:

http://www.frydkaer-data.dk/freys/php-files/news.php

Forumet er, PÅ INGEN MÅDE en blanco-check til at svine andre mennesker til. Det er ytringsfrihed efter grundloven, som grundloven beskriver, og med det "ansvar" der deraf følger. Men "reglerne" står listet på forsiden, så kan du jo kigge på det. og melde dig til, hvis du har lyst.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Nyt dansk socialt forum

Indlægaf eitreach » 18. feb 2008, 19:47

Jeg har en del problemer med at registrere mig.. Når jeg får tilsendt min aktiveringsmail, bliver jeg sendt til yourdomain.com, og går derfor ud fra at jeg ikke er aktiveret, da mit brugernavn/adgangskode ikke virker.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Nyt dansk socialt forum

Indlægaf Jimmyfj » 18. feb 2008, 19:56

eitreach skrev:Jeg har en del problemer med at registrere mig.. Når jeg får tilsendt min aktiveringsmail, bliver jeg sendt til yourdomain.com, og går derfor ud fra at jeg ikke er aktiveret, da mit brugernavn/adgangskode ikke virker.


Jeg har netop ændret oprettelsen af nye medlemmer, så der ikke kræves aktivering via mail, så nu skulle det gerne virke.

Edit: Ups - Skulle lige rette stien, så nu skal tilmelding MED E-mail-confirm gerne virke.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Nyt dansk socialt forum

Indlægaf eitreach » 18. feb 2008, 20:20

Kan du ikke slette min bruger så jeg kan fikse en ny? :)
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Don S
Indlæg: 473
Tilmeldt: 3. dec 2007, 21:41
IRC nickname: Don_S
Geografisk sted: Melby, Nordsjælland

Re: Nyt dansk socialt forum

Indlægaf Don S » 19. feb 2008, 01:05

Når jeg klikker på aktiverings-addressen, ser siden for det første helt forkert ud, mht. farver og opsætning (ikke formateret tekst, og grå bokse med standard link-farver (blå/lilla)). Men min bruger bliver heller ikke aktiveret. Ved ikke helt hvad du kan gøre ved det, det er PHP-Fusion, så ummidelbart ville jeg tro, at det ikke burde være alt for bugged på den måde.

Og så noget helt andet. Jeg ved ikke hvad der gør det, men jeg kan ikke gå ind på nogle danske nyhedssider. Både BT og PCWorld giver mig "Couldn't find server"-beskeden. (Alt om DATA og Politiken virker dog). Ved ikke om det er nogle indstillinger fra ISP'en, eller om de bliver blokkeret på netværket.
Billede

Billede Billede

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Nyt dansk socialt forum

Indlægaf Jimmyfj » 19. feb 2008, 03:53

Don S skrev:Når jeg klikker på aktiverings-addressen, ser siden for det første helt forkert ud, mht. farver og opsætning (ikke formateret tekst, og grå bokse med standard link-farver (blå/lilla)). Men min bruger bliver heller ikke aktiveret. Ved ikke helt hvad du kan gøre ved det, det er PHP-Fusion, så ummidelbart ville jeg tro, at det ikke burde være alt for bugged på den måde.

Og så noget helt andet. Jeg ved ikke hvad der gør det, men jeg kan ikke gå ind på nogle danske nyhedssider. Både BT og PCWorld giver mig "Couldn't find server"-beskeden. (Alt om DATA og Politiken virker dog). Ved ikke om det er nogle indstillinger fra ISP'en, eller om de bliver blokkeret på netværket.


Nu har jeg taget en ny form for aktivering af brugere i brug i håb om at dette vil løse problemet. Ellers må vi kigge lidt dybere i koderne.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Nyt dansk socialt forum

Indlægaf Jimmyfj » 27. feb 2008, 08:29

Så er vores PHP-engine stabil, og tingene kører perfekt på sitet. Vi mangler et par moderatorere, som vil være med til at styre/udbygge sitet. Der er også plads til et par admins mere, skulle nogen have lyst til det.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster