Microsoft og Yahoo.. Store penge

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Microsoft og Yahoo.. Store penge

Indlægaf eitreach » 1. feb 2008, 21:13

Ja, det kan vel snart ikke kaldes en nyhed længere. Jeg tror jeg har set det på samtlige danske kanaler der sender nyheder som jeg har adgang til idag, og så CNN, naturligvis - Microsoft vil (igen) prøve at købe Yahoo, denne gang for nogle og 260 milliarder kroner.

http://www.news.com/Microsoft-bids-44.6 ... =nefd.lede

Det skal blive spændende at følge.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Jimmyfj
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 19. jul 2007, 19:35
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Microsoft og Yahoo.. Store penge

Indlægaf Jimmyfj » 3. feb 2008, 18:07

Grebet lidt ud af kontekst. Og alligevel?

Ultimately, Ballmer said, the deal should help Microsoft become profitable in online advertising.

"We've been losing money," Ballmer said. "Our plan would be to not lose money in the future."


Efter at have fulgt med i Vista's "udvikling", sådan lidt på sidelinjen, må denne indrømmelse fra Hr. Ballmer siges at være noget af en sensation. Microsoft taber penge. Pengene fosser ud af MS' kasser, så noget radikalt skal gøres for igen at gøre firmaet rentabelt. Måske Hr. Ballmer og Co. skulle have lyttet lidt nærmere til de hundredevis af advarsler som lød fra udviklere verden over. Men, fordi vi er Open Source programmører bliver vi kun lyttet til af vore egne. Way to go MS. Flere af den slags indrømmelser, de får jo næsten MS til at fremstå som menneskelige væsener.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"


Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster