Denne tråd er hermed reserveret til revolution (iPod hack)

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Denne tråd er hermed reserveret til revolution (iPod hack)

Indlægaf eitreach » 6. jan 2008, 19:45

More to come. Må teste.
Senest rettet af eitreach 7. jan 2008, 22:44, rettet i alt 1 gang.
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Denne tråd er hermed reserveret til revolution (iPod hack)

Indlægaf eitreach » 7. jan 2008, 14:42

Så har jeg testet og nørklet og bandet og på mange andre tænkelige måder gjort mig selv til et dårligere menneske, men det var nu også det værd.

Må jeg ha' lov at præsentere Rockbox.

http://www.rockbox.org/

Et open source alternativ til mange mp3-afspilleres firmware, som faktisk gør tingene fantastisk godt. Jeg har testet det på min iPod 5G Video på 30gb, med stor success.

Der er helt ustyrligt mange ting at pille ved, og lave om på - og mulighederne er stort set endeløse. Med voldsomt mange codecs til rådighed, er der mulighed for at afspille stort set alt - selv mpeg-videoer.

Idet min iPod Video trods alt er en iPod Video, og har gode muligheder for at afspille video udover mpeg i god kvalitet, bruger jeg dog Apple's firmware til det. Det er nemlig utrolig nemt at skifte mellem de to, og gøres ganske smertefrit.

Derfor bruger jeg gtkpod-aac når jeg skal overføre videoer til den, og en ganske almindelig filbrowser når jeg bare skal overføre billeder, tekst, musik og andet - det er nemlig muligt at gøre, uden at skulle bruge et program til at synce. Det betyder at man manuelt skal starte sin database, men det bliver efterhånden second nature.

Der er som sagt utrolig mange features - til SådanUBUNTU, kan jeg fortælle at der er et spil som kunne gå for Frozen Bubble, og.. Ja. Doom er der også, til dem som ville kunne lide dét. Ting som en tekst-editor - som man faktisk kan skrive tekst i, findes også.

http://i213.photobucket.com/albums/cc83 ... C00243.jpg

Se så at komme i sving, mennesker. 8)
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393

Tilbage til "Off-Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: [Bot] og 0 gæster